Nog een riviertje uit Slovenië. Was best een uitdaging om daar vlak bij het water te geraken.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Slap Kozjak (Slovenië)
Collapse
X
-
Slap Kozjak (Slovenië)
Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.comLabels: Geen
-
-
Re: Slap Kozjak (Slovenië)
mooi van compo en kleur
maar 't watervlak helt wel over naar rechts ondanks dat de waterval toch precies recht staat
of is 't vervorming van de groothoek ?
-
Das genieten...knappe compositie en inhoud Een stoute vraag dringt zich hier wel op....lag dat blad daar op die steen....of heb je het er zelf gelegdCanon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/
Comment
-
Het is hoe dan ook weer een prachtige opname
gr.ron.
Comment
-
-
Ik heb het er zelf gelegd natuurlijk :-) Steek ik ook niet onder stoelen of banken.Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com
Comment
-
Knap beeld
Oorspronkelijk geplaatst door * Fuse * Bekijk berichtIk heb het er zelf gelegd natuurlijk :-) Steek ik ook niet onder stoelen of banken.bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Schitterend mooi beeld. Het blad hoort gewoon in de foto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door * Fuse * Bekijk berichtIk heb het er zelf gelegd natuurlijk :-) Steek ik ook niet onder stoelen of banken.Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/
Comment
-
-
Ijzersterk beeld
Comment
-
Prachtfoto zeg, ook goed de tijd voor genomen en bedacht.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
Comment