Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Molen bij Etersheim (NL)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Molen bij Etersheim (NL)

Oorspronkelijk geplaatst door mikemix Bekijk bericht
    Dank voor de reacties.

Ik geef toe dat mijn naam wat groot in de foto staat,
    helaas moet het ook wel, althans ben meerde malen de dupe geweest van ongevraagd
    'lenen' van een foto. Hoop dat jullie dit willen begrijpen en daar 'doorheen' kunnen kijken.
    Dank voor de leerzame op- en aanmerkingen en zeker leuk de bevestigende complimenten.
    Mooi tafereel....het blauwe versterkt het koude van het sneeuwlandschap nog extra
    Of uw naam in het groot of in het klein op de foto staat maakt voor diegenen die hem willen downloaden en gebruiken bitter weinig uit.....maak u daarover geen illusies.Je kunt daar als kijker ook niet doorheen kijken ....het grote opschrift ontsiert het totaalbeeld.
    Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
    http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

Comment

Toch niet helemaal waar, heb een paar keer met succes via Exif en negeren naam-
      voering op rechten kunnen/mogen wijzen en op die manier 'de zaak recht' kunnen zetten.

We dwalen af. Dank voor de aandacht.

Comment

Fictief verhaaltje ; Ik heb je foto net afgehaald.. de naam weg gecropd en afgedrukt op een kerstkaart. Ik heb er 200 exemplaren van gemaakt en ga er dit weekend mee op de kerstmarkt ergens in een dorpje de Belgische Ardennen staan. Waar ik ze allemaal tegen 1 euro verkoop. Wat gaat mij ooit linken naar die kerstkaarten en hoe zal u mij kunnen aanduiden als diegene die uw foto gebruikt heeft om winst te maken Niks....want indien ik het u niet vertel en u vind nergens de kerstkaarten weet u al uberhaupt niet dat ik uw foto gebruikt heb. Zelfs met uw naam in de foto op de kerstkaarten ga je hier niets aan kunnen wijzigen.
        Als de angst zo groot is dat men je foto zal gebruiken ...waarom dan laten zien op het web waar iedereen er toegang toe heeft

Je hebt wel gelijk we dwalen af.
        Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
          Fictief verhaaltje ; Ik heb je foto net afgehaald.. de naam weg gecropd en afgedrukt op een kerstkaart. Ik heb er 200 exemplaren van gemaakt en ga er dit weekend mee op de kerstmarkt ergens in een dorpje de Belgische Ardennen staan. Waar ik ze allemaal tegen 1 euro verkoop. Wat gaat mij ooit linken naar die kerstkaarten en hoe zal u mij kunnen aanduiden als diegene die uw foto gebruikt heeft om winst te maken Niks....want indien ik het u niet vertel en u vind nergens de kerstkaarten weet u al uberhaupt niet dat ik uw foto gebruikt heb. Zelfs met uw naam in de foto op de kerstkaarten ga je hier niets aan kunnen wijzigen.
          Als de angst zo groot is dat men je foto zal gebruiken ...waarom dan laten zien op het web waar iedereen er toegang toe heeft

Je hebt wel gelijk we dwalen af.
          Volledig mee eens Peter
          in dit geval moet je over de ganse plaat uw naam zetten en dan nog
          maar wat niet wegneemt dat dit een zeer mooie prent is

Comment

Voor € 1,- maar, nah is de moeite niet

Dank voor de aandacht gNo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mikemix Bekijk bericht
              Voor € 1,- maar, nah is de moeite niet

Dank voor de aandacht gNo.
              Ik kan zelfs heel grote kerstkaarten afdrukken indien ik dat zou willen door op deze kleinere afbeelding te klikken http://www.wildpixels.nl/forum/viewtopic.php?f=5&t=3578

Even ter info....je mag slechts 1 foto per kalenderdag posten onder showcase. Ik zie er reeds 2 voor vandaag.
              Last edited by RUPSELKOPKE; 20 december 2011, 16:52.

Comment

Heel mooie plaat, de compo, het licht, de kleuren

Het blauw is misschien een beetje té, zeker rechtsbovenaan...
                www.damafoto.be
                Facebook Damafoto

Comment

Dank voor de reacties weer tot zover.

Comment

Voor mij mogen de settings er best wel zijn, ik kan er héél goed mee leven...
                    Heel knap tafereeltje trouwens
                    Meer, mooi werk zelfs

...en ja, laat die grote tekst eruit...je foto's zijn hierdoor echt 'uit balans' beste man...

Comment

ik vind het blauw juist mooi de koude weergeven wel vind ik hier een nogal groot contrast tussen de koude kleuren en de warme kleuren. deze prent geeft me een beetje een dubbel gevoel.
                      toch een mooie.

Comment

Working...
                      X