Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Danger !
Collapse
X
-
-
-
Re: Danger !
Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk berichtI like it :-)
Mvg
Rudy
Comment
-
Prachtig!Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.
Comment
-
Heel mooi maar in vergelijking met je vorige posts mis ik toch dat extra dat de foto een Dama-topklassieker maakt.
't Kan natuurlijk niet makkelijk zijn om constant dat hele hoge niveau aan te houden want je hebt hier al een reeks neergezet die gerust als absolute top kan gezien worden.
Comment
-
-
elke keer als ik jou foto's bekijk ben ik vol van bewondering en begin ik te denken hoe moeilijk kan dit zijn. totdat ik zelf een landschap foto maak en deze zelfs niet in de buurt komt van jou werk. best wel frustrerend trouwens
gr
willem
Comment
-
Kleur ?
Oorspronkelijk geplaatst door mortierke Bekijk bericht... mis ik toch dat extra...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtKleur ?
'k Denk eerder een hele goeie compo, iets dat de kijker het beeld binnenleidt.
Begrijp me niet verkeerd hé, ik vind het een hele goeie foto en een al even goeie omzetting maar... dat extraatje... dat je wel had bij je vorige foto's
Comment
-
-
Graptje he
Ik volg je wel hoor. Alles bevindt zich op 1 lijn in het middenplan, maar ik maakte gebruik van de wolken om het achterplan op te vullen, en van de reflectie en de structuren voor de voorgrond.
't is eens een iets minder klassiek beeld...
Er werd hier naar vernieuwing gevraagd... Ik doe mijn best he ?
Oorspronkelijk geplaatst door mortierke Bekijk bericht
'k Denk eerder een hele goeie compo, iets dat de kijker het beeld binnenleidt.
Begrijp me niet verkeerd hé, ik vind het een hele goeie foto en een al even goeie omzetting maar... dat extraatje... dat je wel had bij je vorige foto's
Comment
-
Comment
-
Een mooie foto, maar haalt voor mij niet het echte "Dama-niveau".
Waarschijnlijk komt het omdat ik bij z/w niet zo van die beweging in de wolken hou.
Comment
Comment