Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Decay at full moon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Decay at full moon

    Fantastische plaat Danny. Je slaagt er toch telkens weer in me te verbazen met een supersterke foto.
    Waar is dit ?

    Mvg
    Rudy
    www.facebook.com/RudyPeirePhotography
    http://www.rudypeire.net

    Comment


    • #17
      Re: Decay at full moon

      Bedankt voor de reacties

      Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
      Mooi Danny, maar ik moet toch even een soort Dama-reactie plaatsen :

      die petieterige sterren- of ik-weet-niet-wat streepjes in de hemel zou ik wegpoetsen, die paar die haaks staan op de wolkenslierten storen toch wel wat
      Ik weet wat je bedoelt, Frans.
      Dit zijn inderdaad sterren met hun (korte) trails, en de sterren staan nu eenmaal aan de hemel.

      Ik post even een groter formaat (KLIK), waarbij je ziet dat het trouwens onbegonnen werk is als die trails weg te poetsen.

      Het is niet hetzelfde als een verloren meeuw of een verre wandelaar, niet ?


      Oorspronkelijk geplaatst door jeroenaerts Bekijk bericht
      waarom ben je trouwens kwa iso niet naar 200 gegaan? zou een sluitertijd van 600sec opleveren. meer kwaliteit en bij tien minuten krijg je nog niet echt veel ruis door lange opening.
      Ik kon dat inderdaad doen, maar 5min wachten voor elke opname is al heel lang. Bovendien kwam het water snel op, en werd ik al omsloten door het water tegen dat ik wou vertrekken.
      Meer kwaliteit is niet echt nodig voor mij... Check gerust het groter formaat (KLIK)
      www.damafoto.be
      Facebook Damafoto

      Comment


      • #18
        Re: Decay at full moon

        Oorspronkelijk geplaatst door RudyP Bekijk bericht
        Waar is dit ?
        Opaalkust (zie EXIF)

        Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
        liep jij dan daar zo laat in de donker nog op het strand geen moeite om een mooie foto te maken is jou blijkbaar teveel
        ik vind hem ongelooflijk mooi ,die prachtige diepe kleuren en die laatste kleurtjes van de zon die al een tijd onder is ,super Danny ,
        die zien we volgens mij volgende week terug ,maar dat ben jij ondertussen al gewoon zeker
        Denk niet dat het de zon nog was, maar eerder licht(vervuiling) boven Dover of Folkestone.
        Het was overigens al 22h20.
        www.damafoto.be
        Facebook Damafoto

        Comment


        • #19
          Re: Decay at full moon

          Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
          Bedankt voor de reacties


          Ik weet wat je bedoelt, Frans.
          Dit zijn inderdaad sterren met hun (korte) trails, en de sterren staan nu eenmaal aan de hemel.

          Ik post even een groter formaat (KLIK), waarbij je ziet dat het trouwens onbegonnen werk is als die trails weg te poetsen.

          Het is niet hetzelfde als een verloren meeuw of een verre wandelaar, niet ?
          De logica die er achter zit is krek dezelfde zelfs al was het een vliegende deurklink ...
          al zie ik nu in de grote versie dat het inderdaad onbegonnen werk is en dat is niet duidelijk op de originele versie
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #20
            Re: Decay at full moon

            Wat een zuiver beeld nog met 320sec op iso 400...zelfs op groot formaat is er weinig beeldruis te zien. Das meer dan 5min...hip hip hoera 5DmkII
            Knap beeld...vind de witte lijntjes niet storen ...het is tenslotte een nachtopname
            Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
            http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

            Comment


            • #21
              Re: Decay at full moon

              Een "bunker" van een cam !!!

              Heb zelfs geen ruisfilter gebruikt. Vind dat het beeld dan aan "crisp" verliest...
              Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
              Wat een zuiver beeld nog met 320sec op iso 400...zelfs op groot formaat is er weinig beeldruis te zien. Das meer dan 5min...hip hip hoera 5DmkII
              Knap beeld...vind de witte lijntjes niet storen ...het is tenslotte een nachtopname
              www.damafoto.be
              Facebook Damafoto

              Comment


              • #22
                Re: Decay at full moon

                Knappe foto !!

                Groetjes,
                Bart

                Comment


                • #23
                  Re: Decay at full moon

                  Prachtige foto, ik kan er inets aan afkeuren.
                  Deze foto's doen me wel beseffen dat ik nog heel wat te leren heb
                  Canon 7D - EF 17-40mm f/4L USM - EF 70-200mm f/4L USM - EF 50mm f/1.8 II - Sigma 50mm f/2.8 DG Macro

                  Comment


                  • #24
                    Re: Decay at full moon

                    Zo'n nachtopname geeft toch wel een hele speciale sfeer. Zoveel detail terwijl je in zo'n omstandigheden bijna niks ziet.
                    Topwerk
                    vriendelijke groeten, Kurt
                    Mijn foto's
                    Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

                    Comment


                    • #25
                      Re: Decay at full moon

                      nog zo eentje die bewijst dat een sensor meer ziet dan het menselijk oog. Speciaal sfeertje en kleuren op die manier
                      "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

                      Comment


                      • #26
                        Re: Decay at full moon

                        Ik post even een groter formaat, waarbij je ziet dat het trouwens onbegonnen werk is als die trails weg te poetsen.

                        Het is niet hetzelfde als een verloren meeuw of een verre wandelaar, niet ?
                        ik zie wat je bedoelt. Maar omdat je er de trails beter ziet storen ze minder. wat mij vooral stoorde was die ene die daar zo prominent aanwezig was. hier is meer zeker en vast beter.


                        Ik kon dat inderdaad doen, maar 5min wachten voor elke opname is al heel lang. Bovendien kwam het water snel op, en werd ik al omsloten door het water tegen dat ik wou vertrekken.
                        Meer kwaliteit is niet echt nodig voor mij... Check gerust het groter formaat
                        als het water op het punt staat je te verzwelgen dan begrijp ik je beslissing om hoger te gaan in iso

                        Comment


                        • #27
                          Re: Decay at full moon

                          Een van je beste foto's!
                          https://www.naturephotoportal.com/

                          Comment


                          • #28
                            Re: Decay at full moon

                            prachtig
                            eos 600 d
                            lens 18-135 canon 10-22canon

                            Comment

                            Working...
                            X