Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Decay

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Decay

    Peter,
    als je 14H30 bedoelt (zie http://forum.belgiumdigital.com/f47/14h30-335632.html), is het niet deze bunker.
    De 14H30 staat verder van de kustlijn, en dichter naar het dorpje toe. Rechts achter mij dus tov deze foto.
    Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
    ...Is dat diezelfde scheve bunker waar er vroeger in het wit 12H59 opgeschilderd was
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

    Comment


    • #17
      Re: Decay

      heel mooi

      wat gebruik je omdat je statief met de stroming niet dieper in het zand wegzakt
      mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

      IMac/IPad/Mac Air 
      D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

      Comment


      • #18
        Re: Decay

        Ik heb altijd een zak stabilisé bij

        Niks... En dus veel "ingezakte" foto's. Het is was afwachten tot het statief een paar keer onder water gestaan heeft, zodat het op een bepaald moment stopt met zakken.

        Maar je hebt een punt. Je kan niet meteen beginnen fotograferen.

        Heb nog een tijdje met konfituurdeksels rondgelopen, maar dat is ook niet evident. Je moet die dan vanonder dat nat zand opgraven, en is maar een smeurige boel...
        Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
        heel mooi

        wat gebruik je omdat je statief met de stroming niet dieper in het zand wegzakt
        www.damafoto.be
        Facebook Damafoto

        Comment


        • #19
          Re: Decay

          Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
          Ik heb altijd een zak stabilisé bij

          Niks... En dus veel "ingezakte" foto's. Het is was afwachten tot het statief een paar keer onder water gestaan heeft, zodat het op een bepaald moment stopt met zakken.

          Maar je hebt een punt. Je kan niet meteen beginnen fotograferen.

          Heb nog een tijdje met konfituurdeksels rondgelopen, maar dat is ook niet evident. Je moet die dan vanonder dat nat zand opgraven, en is maar een smeurige boel...
          Hier ooit met oude tennisballen met een gat(gat iets kleiner dan de poot) er in ...dat gaat redelijk......maar tis beter gewoon wachten totdat de weerstand van het zand rond de poten hoger is dan het gewicht. Duurt wel een tijdje.
          Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
          http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

          Comment


          • #20
            Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE

            Hier ooit met oude tennisballen met een gat(gat iets kleiner dan de poot) er in ...dat gaat redelijk......maar tis beter gewoon wachten totdat de weerstand van het zand rond de poten hoger is dan het gewicht. Duurt wel een tijdje.
            Da's ook een gedacht, maar dan loop je ook met die natte ballen rond
            www.damafoto.be
            Facebook Damafoto

            Comment


            • #21
              Re: Decay

              Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
              Da's ook een gedacht, maar dan loop je ook met die natte ballen rond
              Ja...tzijn allemaal lapmiddelen.Gewoon wat wachten is nog het simpelste.

              Hier was de bunker die ik eerder bedoelde .....ik vermoed dat de verf lang weggesleten is door de zee. Tis wel de bunker die je op uw foto hebt aan de gaten te zien boven de deur.....hij is alleen wat schever gezakt nog.
              Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
              http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

              Comment


              • #22
                Re: Decay

                Wauw Danny weer een hele mooie
                Waar kan je die dingen ergens vinden of is dat een geheimpje ?
                Groetjes
                Luc
                Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

                Comment


                • #23
                  Re: Decay

                  Oorspronkelijk geplaatst door lucske_40 Bekijk bericht
                  Wauw Danny weer een hele mooie
                  Waar kan je die dingen ergens vinden of is dat een geheimpje ?
                  Groetjes
                  Luc
                  Ik maak geen geheim van mijn lokaties check de exif
                  www.damafoto.be
                  Facebook Damafoto

                  Comment


                  • #24
                    Re: Decay

                    Oorspronkelijk geplaatst door Crispyn Bekijk bericht
                    Alles in beweging, behalve het onderwerp , héél mooi.
                    Alles in beweging, behalve het onderwerp ... én een fijn groen lijntje horizon ... dat maakt het echt "àf"
                    Superplaat !

                    Enne ... nikske croppen aan die lucht : dat zou de balans met de grootte van de bunker breken !
                    Last edited by DominiekC; 14 december 2011, 20:29. Reden: Aanvulling
                    Master the craft, and the art will follow.
                    Canon 5DMkIII & 7DMkII & wat glas voor veraf en héél kortbij
                    http://www.retina-natuurfotografie.be | Flickr | 500px | jAlbum

                    Comment


                    • #25
                      Re: Decay

                      Zaaaalig prentje
                      Web: http://www.hanscouwenbergh.be
                      Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

                      Comment


                      • #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE

                        Ja...tzijn allemaal lapmiddelen.Gewoon wat wachten is nog het simpelste.

                        Hier was de bunker die ik eerder bedoelde .....ik vermoed dat de verf lang weggesleten is door de zee. Tis wel de bunker die je op uw foto hebt aan de gaten te zien boven de deur.....hij is alleen wat schever gezakt nog.
                        Ja, die is het inderdaad. Had hem zo nog niet gezien. Was blijkbaar in 2009. Is goed aan het wegzakken. Maakt de foto's alleen nog maar dramatischer
                        www.damafoto.be
                        Facebook Damafoto

                        Comment


                        • #27
                          Re: Decay

                          Sublieme foto als je het mij vraagt ... de mooiste die ik totnutoe zag van die bunker
                          The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                          Comment


                          • #28
                            Re: Decay

                            Bedankt voor de reacties

                            Oorspronkelijk geplaatst door flipperkast Bekijk bericht
                            heel knap ! maar misschien een stuk van de lucht wegcroppen ?
                            Ik heb bewust voor het wijdse in deze opname gekozen, om die bunker zo nietig mogelijk te doen lijken.
                            www.damafoto.be
                            Facebook Damafoto

                            Comment


                            • #29
                              Re: Decay

                              Je blijft maar groeien. Straks moet ik nog op mijn dak gaan staan om iets over je foto's
                              te schrijven.

                              Comment


                              • #30
                                Re: Decay

                                Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
                                Heb nog een tijdje met konfituurdeksels rondgelopen, maar dat is ook niet evident. Je moet die dan vanonder dat nat zand opgraven, en is maar een smeurige boel...
                                wel dat is mijn huidige oplossing met dezelfde problemen en een overschot aan bokalen zonder deksel

                                geduld is mijn sterkste kan niet
                                mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                                IMac/IPad/Mac Air 
                                D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                                Comment

                                Working...
                                X