Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Crocodile Beach
Collapse
X
-
-
-
-
Re: Crocodile Beach
Mooie plaat Danny en zoals altijd perfect belicht...maar is dit je beste shot dat je uit de kast hebt gehaald? En nu verwijs ik naar je laatste reeks uit die streek..
Die van je vorig bezoek..waarvan ik hier toch wel de mistiek mis.
Begrijp me niet verkeerd hoor maar sommige platen zijn gewoon sterker dan andere.
De wolken links vertekenen ook beweging en in contrast met die andere " stilstaande" delen in je foto toch een klein opmerking mijnentwege.
Comment
-
Knappe plaat met uitstekende belichting.
Ik volg Pascal wel in z'n opmerking...
Mvg
Rudy
Comment
-
-
Tja, wat is de beste he Pascal... Voor mij is het een goede, en er zijn er altijd nog beter, maar daarom toch de moeite om hier te tonen ?
Is ook een kwestie van smaak zeker ?
De lucht is origineel, er zijn waarschijnlijk rappe en hele rappe wolken zeker ? Afhankelijk van de hoogte of de luchtstromen ? Ik ken er niks van hoor, behalve dat het zo op mijn foto staat...
Of misschien omdat die zich in de hoek bevindt ?
Er komen nog platen in de loop van de week hoor... Mag maar eentje per dag he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtTja, wat is de beste he Pascal... Voor mij is het een goede, en er zijn er altijd nog beter, maar daarom toch de moeite om hier te tonen ?
Is ook een kwestie van smaak zeker ?
De lucht is origineel, er zijn waarschijnlijk rappe en hele rappe wolken zeker ? Afhankelijk van de hoogte of de luchtstromen ? Ik ken er niks van hoor, behalve dat het zo op mijn foto staat...
Of misschien omdat die zich in de hoek bevindt ?
Er komen nog platen in de loop van de week hoor... Mag maar eentje per dag he
Comment
-
Hele mooie Danny. Die golven in het strand en de schittering op het water zijn ook heel knap in beeld gebracht. De lucht en de kleuren zijn meer dan dik in orde. Laat de volgende maar komen ...
Groetjes,
MyriamCanon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
www.myriamvos.jalbum.net of facebook
Comment
-
-
-
Knappe foto weeral Welk objectief ...15mm op 5DmkIICanon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/
Comment
-
Thx Peter !
Sigma 12-24
Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk berichtWelk objectief ...15mm op 5DmkII
Comment
-
-
Het lensje doet het goed.
Een mooie plaat.
gr.ron.
Comment
Comment