Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Daar ben je nog eens... Vroeg mij al af waar je onder-gedoken zat
Mooie kleuren !
Jammer dat de vis wat samenvalt met de achtergrond, maar door de kleuren springt hij er toch nog wat uit. Een beetje later, toen hij meer links zwom had mss beter geweest ?
Jammer dat de vis wat samenvalt met de achtergrond, maar door de kleuren springt hij er toch nog wat uit. Een beetje later, toen hij meer links zwom had mss beter geweest ?
dit is heel knap weergegeven , heb ook eens het geluk gehad dit in het echt te aanschouwen onder water ,wat men daar op 1 m² aan kleur ziet is niet te geloven
Daar ben je nog eens... Vroeg mij al af waar je onder-gedoken zat
Ach ... ik weet dat het klinkt als een flauw excuus ... maar door tijdsgebrek kom ik er niet altijd toe om hier iets te posten, laat staan te reageren op de schitterende beelden die je hier met regelmaat ziet. Voor dit laatste schaam ik me rot , ... maar goede wijn behoeft geen krans.
... het zal niet zo
makkelijk geweest zijn.
gr.ron.
LOL, ... leuk om te horen maar door de jaren heen wordt je al wat handiger in bepaalde zaken, ... daarom nog niet beter. De kennis van tips en trucs stapelen zich wel op ... alhoewel deze cliché zijn daar ze in menig boeken al beschreven staan.
@ iedereen: Oprecht bedankt voor de aangename reacties.
Comment