Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie kleuren maar een minder boeiende compo met vooral veel voorgrond, misschien ietsje teveel.
Ik denk dat een verticaaltje met de bloemen en de wolken interessanter zou geweest zijn.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Voor mij doet de compo het wel, hoor: van de bloemen naar het schuurtje naar de wolken geeft diepte en in de breedte krijg je een mooi overzicht van het landschap met een ondergaande zon als extra. Dus
Deze foto heeft niet de magie/sfeer die ik in sommige van je voorgaande foto's wel kon vinden. Het schuurtje ligt te ver weg en ook al in het donkerdere gedeelte ....niet ideaal om als hoofdonderwerp te dienen. Soms is het moeilijk om met een extreme breedhoek de foto te vullen. Ik wacht wel op de volgende
Mooie kleuren maar een minder boeiende compo met vooral veel voorgrond, misschien ietsje teveel.
Ik denk dat een verticaaltje met de bloemen en de wolken interessanter zou geweest zijn.
een minder boeiende compo met vooral veel voorgrond, misschien ietsje teveel.
bedankt,
had inderdaad wel beter geweest,heb hier eens een andere uitsnede uitgeprobeerd
allen dank om te kijken en com..
Comment