Ik heb nog eentje over die ik nog wil tonen en dan zal ik maar stoppen met de Teut zeker?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mijn favoriet van mijn achter tuin.
Collapse
X
-
-
Re: Mijn favoriet van mijn achter tuin.
Mooie tuin hebt gij, heel mooie zelfs.Je bent altijd welkom : http://www.florif.be/
-
knap weer pascal, maar je moet wel het gras eens afmaaiennikon coolpix s9100
Comment
-
Bof, van mij moet ge niet stoppen hoor
Comment
-
-
Je zal zo maar een tuin hebben
Ook deze is heel knap van kleur en compo. Telkens opnieuw genieten van deze mooie foto's is dan ook geen enkel probleem. Knap gedaan.
Groetjes,
MyriamCanon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
www.myriamvos.jalbum.net of facebook
Comment
-
Amai Pascal..al die energie...ze blijven maar komen die mooie sfeervolle beelden!!
Gr Pascale
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtBedankt iedereen om te kijken en te reageren.
Begin maar snel aan een nieuwe reeks dan en probeer deze hele knappe serie maar eens te overtreffen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mortierke Bekijk berichtWas dit nu echt de laatste? Jammer...
Begin maar snel aan een nieuwe reeks dan en probeer deze hele knappe serie maar eens te overtreffen
Comment
-
-
Prachtig achtertuintje heb jij daar, zo wil ik er ook wel eentje
Maar misschien maak ik daar dan die knappe foto's niet zoals deze en toch weer eentje is hébedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Prachtige streek waar jij daar woont, Pascal !
Heel veel mogelijkheden op een relatief klein gebied. Als het eens goed vriest zie je mij zeker nog eens terug.
Knappe plaat
Comment
-
Doe maar verder Pascal ik hou hier wel van!
Comment
Comment