Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sgurr Mhairi
Collapse
X
-
-
Re: Sgurr Mhairi
Knappe foto...mooi hoe de zon nog net het dorre gras op de berg oplicht. Goed belichte lucht ookCanon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/
-
Volgend jaar gaan we naar Noorwegen maar als ik dit zie krijg ik ongelofelijk veel zin om nog eens naar Schotland te gaan ook (maar dat zal voor later zijn)
Om maar te zeggen dat ik dit een schitterend mooie foto vind.
Comment
-
Dit is een schitterende plaat; alles klopt: compositie, licht. Graag zie ik die maandag terug
Comment
-
-
Heel mooi plaat, met krachtige kleuren.
Heb wel wat twijfels over de kleurechtheid (ik bedoel de saturatie van het roze in de lucht). De kleuren in de reflectie zijn compleet anders... Ik zou verwachten dat je in de reflectie toch ook roze tinten terug vindt ?
Sorry dat ik iets minder enthousiast ben als de rest....
Comment
-
Bedankt iedereed voor de reacties.
Ja , ook jouw dama.vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
-
-
Kan de rest alleen maar volgen, erg mooi landschapplaatje.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Amai.......gewoonweg schitterendSony alpha A580 (2X)/ Sony 70-400 G2 / Sigma 8-16 / Sigma 17-70 / Sigma Macro 50
http://syndromeda.be/Foto/Foto_albums.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtHeel mooi plaat, met krachtige kleuren.
Heb wel wat twijfels over de kleurechtheid (ik bedoel de saturatie van het roze in de lucht). De kleuren in de reflectie zijn compleet anders... Ik zou verwachten dat je in de reflectie toch ook roze tinten terug vindt ?
Sorry dat ik iets minder enthousiast ben als de rest....
Comment
Comment