Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ik vind de foto goed zoals hij is.In het bovenste gedeelte zijn er toch nog wat mooie wolkjes aanwezig, hoeft geen extra contrast bij, wat mij betreft. Moet nog natuurlijk ogen allemaal.
Hey Pascal... Net terug van mijn weekendje in het verre Limburg
Compo dik in orde, kleurtjes ook, maar er is volgens mij iets te veel opgetrokken in de hooglichten (ik heb het dan vooral over de reflectie in het water rechts).
Goh... het zal moeilijk worden voor mij om hier nog iets nieuws te posten, maar zal er in ieder geval mijn versie ook eens van laten zien...
De compo vind ik heel goed en de kleuren van de voorgrond ook, maar vanaf ongeveer de helft van de foto (en dan bedoel ik de bovenste helft) mochten de kleuren voor mij wat heviger zijn, meer contrast.
Verder is het plaatje helemaal
Groetjes,
Myriam
Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8 www.myriamvos.jalbum.net of facebook
Comment