Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
En het "waterstand meetpaaltje" zou ik inderdaad misschien kunnen wegclonen, maar ik vond het eigenlijk niet zo storen en hou de foto liever zoals hij was.
Last edited by Red Falcon; 26 november 2011, 16:45.
Waterstand meetpaaltje stond daar ter plekke ook....stoort niet.Het is een vast deel op die lokatie.Wat een zachte kleuren en licht daar ( s'morgens vroeg??). Knappe foto
Last edited by RUPSELKOPKE; 26 november 2011, 12:30.
Dat plaatje is voor mij toch wel de spelbreker hoor..das het eerste wat me opvalt. Voor de rest heerlijkevsfeer.
En ik heb dat gevoel ook wat zoals Sam al aangeeft..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
@Rupselkopke: was inderdaad 's morgen vroeg, je ziet nog wat vorst hier en daar in het gras aan de overkant van het meertje.
Nog eens nagezien, maar die staat toch wel recht hoor... Als je eens een "ruler" trekt in photoshop en de reflecties bekijkt dan staat hij perfect recht.
Dat paaltje met dat plaatje... Dit zijn storende, zelfs menselijke, elementen, die ik zelf ook zou wegclonen. Het stond er, maar het degradeert wel jouw foto.
Ik ben zelf principieel tegen het manipuleren van foto's maar bij het wegclonen van een storend element zoals dit, heb ik geen wroeging...
Comment