Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
mooie foto : ik kan me precies de situatie voorstellen met een prachtige donkere lucht, het diffuse licht dat eruit schiet naar beneden naar de onderliggende kranen enzo. Mooie lucht dus. Het onderste deel krijgt imho te weinig aandacht. Meer voorgrond nemen levert hier met het strand niks op. Zou een crop van het rechteronderdeel niet mogelijk zijn? Ik bedoel het lichtere deel vd lucht samen met de kranen die dan ook de nodige aandacht krijgen. Huizenblokken zijn dan verdwenen. Tis maar een menig, hé.
Met de clone stamp effe die twee kleine lichtere vlekjes wegtoveren en het wordt al een heel andere plaat.
Ik zie me daar ook al staan met de bek vol open...wow te roepen.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
mooie foto : ik kan me precies de situatie voorstellen met een prachtige donkere lucht, het diffuse licht dat eruit schiet naar beneden naar de onderliggende kranen enzo. Mooie lucht dus. Het onderste deel krijgt imho te weinig aandacht. Meer voorgrond nemen levert hier met het strand niks op. Zou een crop van het rechteronderdeel niet mogelijk zijn? Ik bedoel het lichtere deel vd lucht samen met de kranen die dan ook de nodige aandacht krijgen. Huizenblokken zijn dan verdwenen. Tis maar een menig, hé.
gr,
Ik begrijp je wel...maar dan moet ik al veel van mijn foto afsnijden....en de titel zou dan ook niet echt meer kloppen want de onweerswolken hingen pal boven Zeebrugge.
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Met de clone stamp effe die twee kleine lichtere vlekjes wegtoveren en het wordt al een heel andere plaat.
Ik zie me daar ook al staan met de bek vol open...wow te roepen.
Welke bedoel je Pascal?
Er zijn er een paar...deze midden boven...of midden midden?
Bedankt iedereen voor jullie reacties!!
Gr Pascale
Ik begrijp je wel...maar dan moet ik al veel van mijn foto afsnijden....en de titel zou dan ook niet echt meer kloppen want de onweerswolken hingen pal boven Zeebrugge.
Welke bedoel je Pascal?
Er zijn er een paar...deze midden boven...of midden midden?
Bedankt iedereen voor jullie reacties!!
Gr Pascale
Die me het meest opvallen Pascale..links,midden en boven...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
de stralen komen er mooi uit
persoonlijk zou ik er een panocrop van maken (iets te veel lucht)
just boven waar rechts 't heldere stuk eindigt
op deze manier wel groots
Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71Bekijk bericht
de stralen komen er mooi uit
persoonlijk zou ik er een panocrop van maken (iets te veel lucht)
just boven waar rechts 't heldere stuk eindigt
op deze manier wel groots
Comment