Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
mooi plaatje met een vraagje...
waarom een F5.6.
grt,bouk.
Zoals je ziet staat mijn (auto) iso-waarde ook al op 320, ga ik dan veel hoger krijg ik ruis en dat wilde ik hier vermijden. Deze foto is genomen om 14.35 uur en dan staat de zon op het punt om onder te gaan in het hoge noorden, het wordt dan al schemeriger.
Misschien maak ik een redeneringsfout maar dan hoor ik het graag van je, bedankt,
Gr,
Danny
.......
Misschien maak ik een redeneringsfout maar dan hoor ik het graag van je, bedankt,
met een Time van een 200ste kon je toch wel iets hoger met je diafragma.
met iets minder inzoomen had je met een 60ste dit beeld wel kunnen nemen.
grt,bouk.
grt,bouk.
Of een statief meenemen is ook een goed idee
Deze vind ik eerlijk gezegd ook wel punch missen
grt,bouk.
Klopt! Volgende keer iets beter opletten en het onderste er uit halen
Bedankt.
Of een statief meenemen is ook een goed idee
Deze vind ik eerlijk gezegd ook wel punch missen
We hebben die dag een hoogteverschil beklommen van 600 m, ik had dus geen zin om met een statief te zeulen, temeer omdat er eigenlijk amper een paadje was, deze foto was van tijden het afdalen (pijp uit...).
Bedankt.
Comment