Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Er was wel degelijk ruis te zien Dries...Ik heb het nu zo goed als weg gehaald.
Mede ook omdat ik het de moeite vind om deze plaat af te maken..
Vind hemzelf te goed om te verwaarlozen.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Zeer mooi compositie en sfeer. Bij mij wel veel magenta op achtergrond. Ik vind dat hier zeer mooi (laten we mekaar niet verkeerd begrijpen) , maar ik stel me de vraag of dat echt realistisch is, en of dat bij een topfoto kan ? Het antwoord weet ik echt niet. Enfin, het blijft
Zeer mooi compositie en sfeer. Bij mij wel veel magenta op achtergrond. Ik vind dat hier zeer mooi (laten we mekaar niet verkeerd begrijpen) , maar ik stel me de vraag of dat echt realistisch is, en of dat bij een topfoto kan ? Het antwoord weet ik echt niet. Enfin, het blijft
gr,
...moet het allemaal zo realistisch zijn dan?
Als ik wil kan ik de realiteit omzeilen om het naar mijn eigen hand te zetten en het heeft al een aantal keren gewerkt hoor maar ook veel niet...Tis maar wat je persoonlijk mooi vind hé...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Die kleurzweem in de lucht vind ik ook minder... Wat extra kleur door saturatie, ok, maar kleurzwemen doen het niet bij mij... Just my 2 cts
Danny ik heb hier geen Labcolor gebruikt maar er komt er eentje aan die wel met Kurt zijn techniek gemaakt is.
Tja die zweem daar heb ikzelf zo geen probleem mee.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Comment