Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
prachtig pamorama
heb zo zin om er in te stappen en te genieten van al dat mooi's
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Ik vind het wel een spectaculair uitzichtje, pano werkt erg goed hier! De boog valt deels samen met een rots in de achtergrond, ik denk dat de boog er net wat sterker uitspringt als je deze met een paar stappen naar links meer vrij laat staan (maar wellicht is dan het uitzicht weer minder?).
Edit: stom, ik zie nu pas de link in je begeleidende tekst, en na erop geklikt te hebben moet ik de conclusie trekken dat je waarschijnlijk niet veel bewegingsruimte had.... Ergo, je hebt het meest ideale resultaat eruit weten te halen Hij is erg fijn van kleur trouweens, het rood tegen het blauw doet het goed!
Comment