Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Golden leaves
Collapse
X
-
-
-
Re: Golden leaves
Dit is een hele fraaie.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
-
heel mooi lichtmijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog
IMac/IPad/Mac Air
D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm
Comment
-
Ik ben al een paar keer terug gaan kijken naar deze wonderschone opname. Ook naar de website.
Deze vind ik prachtig.Kleuren zijn ontzettend mooi,scherpte en helderheid fenomenaal.
Wat ik me afvraag bij deze opname is : waar is hij genomen en
welke nabewerking(en) heb je hierbij gebruikt ,of is deze zo uit je toestel gekomen ?
Lijkt me zeer sterk. Droom erven ooit na nog vele jaren voortploeteren ook bij die kwaliteit in de buurt tekomen,
Graag een atwoord van de meester voor een leerzame beginner.
U zou me zeer strek vooruithelpen.
Alvast bedankt.
groetjes
leoleo.m.
Comment
-
-
Bedankt voor het compliment en de interesse
Deze foto is genomen aan de oever van het stuwmeer van Gileppe.
Komt recht uit de camera, wel in RAW-formaat, schaduwen wat opgelicht, en kleurtjes wat opgetrokken, dit allemaal in Lightroom.
Had meerdere belichtingen genomen met het oog op HDR, maar het lukte met 1 beeld.
De felle zon werd bewust een stuk achter de boom gehouden om niet te fel over te komen, en de flare te beperken.
Sterretje is resultaat van klein diafragma (f20).
Oorspronkelijk geplaatst door leomertens Bekijk berichtIk ben al een paar keer terug gaan kijken naar deze wonderschone opname. Ook naar de website.
Deze vind ik prachtig.Kleuren zijn ontzettend mooi,scherpte en helderheid fenomenaal.
Wat ik me afvraag bij deze opname is : waar is hij genomen en
welke nabewerking(en) heb je hierbij gebruikt ,of is deze zo uit je toestel gekomen ?
Lijkt me zeer sterk. Droom erven ooit na nog vele jaren voortploeteren ook bij die kwaliteit in de buurt tekomen,
Graag een atwoord van de meester voor een leerzame beginner.
U zou me zeer strek vooruithelpen.
Alvast bedankt.
groetjes
leo
Comment
-
Bedankt voor uw reactie.
De kunst van observatie, die jij duidelijk bezit, zal er ook wel mee te maken hebben.
Nogmaals proficiat, niet alleen voor deze opname.
Groetjes,
leo m.leo.m.
Comment
-
Brood en spelen. Alsof we niet verder mogen zien dat alle glam en glitter. En voor een keer
vind ik dit niet erg.
Nog even en alle luister is voorbij. Dan heb je skeletten, en vraag je je af waarom bomen
zich altijd uitkleden op het moment dat wij ons almaar warmer kleden?
Comment
Comment