Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het zijn spannende tijden
voor de blaadjes van de bomen
in het bos...
Herfst !
Bedankt voor het kijken !
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Die superlange sluitertijden zijn ook niet zo mijne dadda. Maar ik vind de beweging in het geheel van water echt wel zeer geslaagd.
De rotswand daarentegen is voor mij de valse noot in het geheel. Mocht hier ietske meer aandacht naar uitgegaan zijn.
De blaadjes en de waterval in beweging, daar ging ik voor... Ik moet wel toegeven, gemakkelijk was het niet.
Ik heb zowat een dik uur in het water gestaan en gezocht naar interessante camerastandpunten en passende belichtingen en helemaal gevonden wat ik zocht heb ik niet echt...
Ik ga zeker nog eens terug om andere standpunten te zoeken, hopelijk met wat meer water...
Bedankt voor de complimenten
De rotswand daarentegen is voor mij de valse noot in het geheel. Mocht hier ietske meer aandacht naar uitgegaan zijn.
Je hebt gelijk, en toch heb ik het intens geprobeerd...
Maar ik vond geen oplossing, noch tijdens de opnames (het was zwaarbewolkt en er was weinig interessant licht en de rotswand heeft weinig grafische elementen of interessante vormen) noch in de nabewerking (zelfs geprobeerd met HDR!).
Ambetant, maar ik moet bekennen dat ik niet beter kon/kan...
Moet ook kunnen...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Ik heb zowat een dik uur in het water gestaan en gezocht naar interessante camerastandpunten en passende belichtingen en helemaal gevonden wat ik zocht heb ik niet echt...
Greetz, Kariboe
Een uur in het stromend water gestaan....dan zullen uw voeten wel zo goed als bevroren geweest zijn Bwa een mens moet al eens wat meer doen om een foto te maken. De inspanningen hebben hun vruchten wel afgeworpen
Comment