Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Persoonlijk vind ik deze niet zo lekker kijken. Mogelijke oorzaak is dat de onderwerpen achter elkaar liggen. Wel weer een prachtige lucht.
Nu had ik net hetzelfde gedacht. Met een stapje naar rechts had de stronk meer links in beeld geweest, de zon meer rechts en dat ander boompje zou er dan ergens tussenin gevallen zijn. Ik denk dat de compo dan beter zou geweest zijn.
Dan zou je wel meer van de linkerkant van het landschap in beeld gekregen hebben en misschien stond daar een obstakel en is dat de reden waarom je dat niet gedaan hebt (dan kan ook hé).
"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Comment