Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Looming windmills
Collapse
X
-
-
-
Re: Looming windmills
Tja, je bent echt een talent én je doet de moeite. Ik vind dit super
-
De nieuwe camera wordt goed gebruikt.
Zo ook is deze weer mooi.
Maar waarom ISO 50 ?
ik heb begrepen dat de camera dit kunstmatig verlaagd en zo
de kwaliteit[ietsje]verminderd.
Moet er wel bij zeggen dat ik dit zelf nog nooit gezien heb.
[gebruik het dus ook weleens].
Gewoon dus nieuwsgierig.
gr.ron.
Comment
-
-
Je hebt ons reeds een paar mooie foto's van Kinderdijk laten zien. Had je buiten silhouet foto's als deze nog andere ook? Ben benieuwd.Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/
Comment
-
Bedankt voor de reacties
Ron,
Ik heb een Custom functie geprogrammeerd voor landscape avond/ochtendshoots, om lange sluitertijden te halen (M / f20 / ISO 50 / MLU).
Ik stel die ISO 50 dus zelf in om aan zo lang mogelijke tijden te komen.
In dit geval was dit niet echt nodig, omdat de tijd hier niet lang hoefde te zijn, maar ik verzet de iso niet snel naar hogere waarden, omdat ik inderdaad ook geen (zichtbaar) kwaliteitsverlies merk.
Denk dat het net is zoals met de diffractie : wetenschappelijk zal dit wel een negatieve impact hebben, maar in de praktijk merk ik er geen moer van, en dat is wat telt voor mij.
Oorspronkelijk geplaatst door exhi Bekijk berichtMaar waarom ISO 50 ?
ik heb begrepen dat de camera dit kunstmatig verlaagd en zo
de kwaliteit[ietsje]verminderd.
Moet er wel bij zeggen dat ik dit zelf nog nooit gezien heb.
[gebruik het dus ook weleens].
Gewoon dus nieuwsgierig.
gr.ron.
Peter,
Bij opgaande zon in tegenlicht heb je nogal vaak silhouetten. Heb hier bewust voor niet te veel opgelichte schaduwen gekozen om het natuurlijk te houden, en de sfeer zo goed mogelijk weer te geven.
Er komen nog meer "verlichte" molens in de komende posts, waar de zon dan al wat meer licht werpt op de molens.
Nog wat geduld dus
Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk berichtJe hebt ons reeds een paar mooie foto's van Kinderdijk laten zien. Had je buiten silhouet foto's als deze nog andere ook? Ben benieuwd.
Comment
-
Ik heb hier wat zitten scrollen....die silhouetten zonder de zon vind ik nog mooier.
Weeral een mooitje!
Gr Pascale
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddboke Bekijk berichtHier heb je door het samenspel van licht en mist een speciale sfeer te pakken gekregen, knap
Comment
-
-
Altijd mooi zo'n silhouet (uit deze handen toch)!Sony alpha A580 (2X)/ Sony 70-400 G2 / Sigma 8-16 / Sigma 17-70 / Sigma Macro 50
http://syndromeda.be/Foto/Foto_albums.html
Comment
Comment