Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vuurtoren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: vuurtoren

    Knap

    Comment


    • #17
      Re: vuurtoren

      Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
      Heb ook mijn twijfels over het water.
      Geen flood filter gebruikt? Vergeef me als ik het fout heb..maar het lijkt me zo gemaakt dat water..
      Verder vind ik het beeld nogal ruisig over komen.
      Das puur persoonlijk.
      Ik weet echt niet wat een flood filter is dus heb er ook geen gebruikt. de lijnen in het water verkreeg ik doordat er wat stroming op het water stond en een paar eilandjes net onder het wateroppervlak lagen. hierdoor krijg je daar minderstroming en dus een mooie vlakke lijn.
      foto is genomen op iso100 en niet zo heel lang open gestaan dus zou verbaasd zijn dat er ruisvorming opgetreden is.

      Comment


      • #18
        Re: vuurtoren

        Heel, heel mooi.

        Comment


        • #19
          Re: vuurtoren

          voila update zonder de steentjes staat erop. ik moet misschien toch toegeven dat ik deze versie beter vind.

          Comment


          • #20
            Re: vuurtoren

            Beter zonder de stenen maar is voor mij maar een detail. Een heel mooie geheel

            Comment


            • #21
              Re: vuurtoren

              Mooi hoor
              Groeten!

              500px / Facebook

              Comment


              • #22
                Re: vuurtoren

                Ik vind dit prachtig
                Zalige kleuren

                Mvg
                Ik ben gek op werken. Kan er urenlang gefascineerd naar kijken.

                Comment


                • #23
                  Re: vuurtoren

                  Goeie update!
                  www.brunodyserinck.be
                  https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

                  Comment


                  • #24
                    Re: vuurtoren

                    ik zou zeggen vier sterren, dat rijmt

                    gr,
                    canon5DIII, 24-105mm, 50mmf1.4, Panasonic TZ-7

                    website : www.leonvanham.com

                    Comment


                    • #25
                      Re: vuurtoren

                      Oorspronkelijk geplaatst door jeroenaerts Bekijk bericht
                      Ik weet echt niet wat een flood filter is dus heb er ook geen gebruikt. de lijnen in het water verkreeg ik doordat er wat stroming op het water stond en een paar eilandjes net onder het wateroppervlak lagen. hierdoor krijg je daar minderstroming en dus een mooie vlakke lijn.
                      foto is genomen op iso100 en niet zo heel lang open gestaan dus zou verbaasd zijn dat er ruisvorming opgetreden is.
                      Flood filter is er eentje waar je zelf water kan maken...
                      Er zit helemaal geenruis hoor maar het komt me zo strange over.
                      De reacties zijn over het algemeen positief en dat is goed.
                      Een kwestie van verschil in smaken...
                      Mvg, Pascal,Schoonspikke
                      Als je schiet..schiet dan raak!
                      500 PIXHuawei P30 PRO

                      Comment


                      • #26
                        Re: vuurtoren

                        Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                        Flood filter is er eentje waar je zelf water kan maken...
                        Er zit helemaal geenruis hoor maar het komt me zo strange over.
                        De reacties zijn over het algemeen positief en dat is goed.
                        Een kwestie van verschil in smaken...
                        smaken verschillen idd en iedereen zijn ding maar aan zulke dingen, floodfilters en dergelijke, doe ik niet echt mee. Mijn foto's komen op deze manier uit mijn apparaat en daar ben ik fier op. Als je ze te veel gaat bewerken doe je volgens mij aan beeldbewerking en niet aan fotografie. Nu zoals ik al zei, iedereen zen ding en ik heb ook respect voor diegenen die zich daar wel mee bezighouden maar het is echt niet mijn ding om foto's lang te bewerken achter de computer.

                        Comment


                        • #27
                          Re: vuurtoren

                          Oorspronkelijk geplaatst door jeroenaerts Bekijk bericht
                          smaken verschillen idd en iedereen zijn ding maar aan zulke dingen, floodfilters en dergelijke, doe ik niet echt mee. Mijn foto's komen op deze manier uit mijn apparaat en daar ben ik fier op. Als je ze te veel gaat bewerken doe je volgens mij aan beeldbewerking en niet aan fotografie. Nu zoals ik al zei, iedereen zen ding en ik heb ook respect voor diegenen die zich daar wel mee bezighouden maar het is echt niet mijn ding om foto's lang te bewerken achter de computer.
                          Dit is reeds dikwijls bediscussieerd in dit forum... Ieder zijn meug zeg ik altijd.
                          Die flood filter is zo fake als wat en ik gebruik ook geen kunstmatige zaken..
                          Als ik dan toch meer swing aan mijn foto's wil geven dan is dat een keuze...
                          Mvg, Pascal,Schoonspikke
                          Als je schiet..schiet dan raak!
                          500 PIXHuawei P30 PRO

                          Comment

                          Working...
                          X