Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Er ontbreekt echter net iets om de plaat beter te maken...
De compo : Bovenaan vind ik iets te weinig ruimte hebben, en de stenen muur had misschien beter uit het hoekje vertrokken ?
De kleuren : daar scheelt iets mee, als er te hard aan de schuivers recovery en fill light getrokken werd. De felle kleurtjes zien er eerder grauw uit, het licht op de bovenkant van het muurtje ziet er ook raar uit...
Er ontbreekt echter net iets om de plaat beter te maken...
De compo : Bovenaan vind ik iets te weinig ruimte hebben, en de stenen muur had misschien beter uit het hoekje vertrokken ?
De kleuren : daar scheelt iets mee, als er te hard aan de schuivers recovery en fill light getrokken werd. De felle kleurtjes zien er eerder grauw uit, het licht op de bovenkant van het muurtje ziet er ook raar uit...
Ik denk dat hier meer uit te halen valt.
dank voor de opbouwende commentaar
misschien nog dit erbij voegen rondom ons was het goed aan het regenen
een sunny spell, zoals ze zeggen, zat op de muur.
Zoals er op de achtergrond een relatief vlak spel van zacht licht is, het je op de voorgrond een te heftig spel van hard licht.
In deze omstandigheden die je beschrijft is het licht zeer verranderlijk. Misschien was dit niet het ideale moment om af te drukken?
Comment