Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Blijft toch wel knap hé met die kleurtjes ?
Ingrid op het oog staat hij scheef voor mij.
Zeer mooie reflectie op het water.
Het geheel mag voor mij een stopje lichter aub.
voor mij staat die ook een beetje scheef ingrid
ik volg pascal in verband met het licht voor de rest een heel mooi herfstlandschapje
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
voor mij staat die ook een beetje scheef ingrid
ik volg pascal in verband met het licht voor de rest een heel mooi herfstlandschapje
Pascal,Lilybie en Jos82
heb de paaltjes gecheckt, maar volgens staat ie niet scheef, de vijver geeft wel een vertekend beeld.
heb hem ietsje opgelicht en verscherpt bij de resizing
niet mee eens: bij herfst hoort zacht warm, weinig licht en geen "opgelichte verscherpte frisse kleurenboetiek.
Probeer eens met een beetje onderbelichting en desnoods iets warmere witbalans. ;-P
bekijk eens de exif (-2/3 !!! )
was weer eens een heel zonnige schitterende dag, wat niet gemakkelijk voorkomt in de herfst zoals we dit jaar mogen meemaken, dat was dan ook de reden waarom ik naar het park ben gewandeld om de prachtige herfstkleuren vast te leggen.
Kleuren zijn realiteit, niks aan verandert en verscherping was ik enkel vergeten aan te vinken bij de resizing.
Comment