Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Opaalkust
Collapse
X
-
-
Re: Opaalkust
voor mij is het ook die prachtige kleursetting die dit beeld zo mooi maakt ... eentje om te vergroten en in te kaderen, zeker wetenThe quickest way to make money at photography is to sell your camera
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk berichtvoor mij is het ook die prachtige kleursetting die dit beeld zo mooi maakt ... eentje om te vergroten en in te kaderen, zeker weten
Hij mocht hier zelfs op 900px om nog beter tot zijn recht te komen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddboke Bekijk berichtKnap beeld met een mooie koperen kleurensetting! ook de compositie en de beweging in het water doen het goed. De tropische lucht maakt het af
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
-
Eentje om van te likkebaarden, mooie compo, prachtige wolkenlucht en dan die attractieve chocoladekleuren, super (ze doen me zelfs denken aan de cacao topping van een geslaagde Tiramisu)
Had deze foto wel graag wat groter gezien."If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Comment
-
heel mooi maar ga dan wel voor deze:
(met klik)
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lin.vdb Bekijk berichtEentje om van te likkebaarden, mooie compo, prachtige wolkenlucht en dan die attractieve chocoladekleuren, super (ze doen me zelfs denken aan de cacao topping van een geslaagde Tiramisu)
Had deze foto wel graag wat groter gezien.
Comment
-
Ik volg hier al mijn voorgangers. Een hele mooie.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Comment