Ik denk dat ik even ga stoppen met de reeks over de Teut maar ik heb weer de drang om vrijdag morgen weer eens te gaan...Ze hebben namelijk mist voorspeld.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zonsondergang op de Teut.
Collapse
X
-
-
Re: Zonsondergang op de Teut.
Heel mooi ... als ik de helderheid van mijn scherm 4 blokjes hoger zet dan hoe het moet staan voor al de andere beelden hier ...
Werk je momenteel niet op een scherm dat eigenlijk wat te helder staat Pascal ?
(met je vorige upload hier ook in mijn achterhoofd)bedankt om te kijken of te reageren, frans !
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtHeel mooi ... als ik de helderheid van mijn scherm 4 blokjes hoger zet dan hoe het moet staan voor al de andere beelden hier ...
Werk je momenteel niet op een scherm dat eigenlijk wat te helder staat Pascal ?
(met je vorige upload hier ook in mijn achterhoofd)
OP de Ipad juist het zelfde beeld.
Comment
-
mooi ook de compo.
wel vind ik het groen wat te groen.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtFrans toch niet hoor..Ik werk op een Mac scherm wat zich automatisch kalibreert. Het ziet er bij mij allemaal normaal uit hoor.
OP de Ipad juist het zelfde beeld.
Dat het op het scherm waar je het aanmaakte ok is dat geloof ik ... zelfde omstandigheden ...
maar of die calibratie dan klopt ? kan zijn maar juist omdat je 2 beelden na mekaar aflevert die minder transparant zijn dacht ik misschien ????
misschien is die man aan die f1 en (vooral) f2 knoppekes geweest van zijnen Imac ?bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtIk denk dat ik even ga stoppen met de reeks over de Teut maar ik heb weer de drang om vrijdag morgen weer eens te gaan...Ze hebben namelijk mist voorspeld.
trouwens knappe plaatnikon coolpix s9100
Comment
-
-
Ik vind dat je vooral moet toegeven aan die drang Pascal
Deze is toch weer goed van sfeer vind ik maar 's morgens is het toch altijd iets specialer
Comment
-
Ben ook weer terug te lande... Dus ik zal me hier ook weer meer laten zien en horen
Een hele, mooie (natuurlijke ! ) plaat, Pascal.
Als enige opmerking kan ik misschien wel meegeven dat ik het wat moeilijk heb met een halve groene, opgelichte kruin, en een halve donkere kruin.
Heel moeilijk, die blends van bomen die in de lucht doorlopen...
Comment
-
Wel mooi van comp en standpunt....maar...ja....daar ben ik weer met mijn "maar"...de kleuren zijn hier voor mij te hard...het groen te groen....sorry hoor
Ga jij maar terug en breng mij die sfeervolle plaatjes met de mist dat ze voorspellen
Gr Pascale
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk berichtlaat maar iets weten, ga misschien wel mee
trouwens knappe plaat
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtGeen mist potverdorie. Never trust de weerman.6u55.nikon coolpix s9100
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeGeen mist potverdorie. Never trust de weerman.6u55.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtKan "mist" voorspeld worden ?
On topic: een mooie naturelle, de blend is ietske minder.
Comment
Comment