Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
heb ik dan geen goeie argument gegeven ivm dieptegevoel?
dat bedoelde ik net Pascale ... MET ketting heb je een beter dieptegevoel (goed argument!), ZONDER ketting is het beeld rustiger en wordt aandacht niet afgeleid door die ketting (ook goed argument!). 't Is net daarom dat ik 127x moest scrollen vooraleer "lichte" voorkeur te maken omdat 't zo moeilijk kiezen was
The quickest way to make money at photography is to sell your camera
De ketting werkt goed mee in de compo, maar het zijn de kleuren die het minder aangenaam doen kijken. Had het bvb een metalen (geroeste) ketting geweest, kon die misschien wel blijven.
dat bedoelde ik net Pascale ... MET ketting heb je een beter dieptegevoel (goed argument!), ZONDER ketting is het beeld rustiger en wordt aandacht niet afgeleid door die ketting (ook goed argument!). 't Is net daarom dat ik 127x moest scrollen vooraleer "lichte" voorkeur te maken omdat 't zo moeilijk kiezen was
Comment