Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Prachtige lucht en half-bedolven catamarans "smeken" om gefotografeerd te worden.
'k Weet niet of het mogelijk was die rode-witte ketting los te maken en even aan de kant te leggen?
The quickest way to make money at photography is to sell your camera
heel mooi pascal
moest men in de vorige comment niet gesproken hebben over die ketting ,zou hij mij waarschijnlijk niet zo zijn opgevallen ,nu ben ik toch wel geneigd om er naar te kijken zeker
Weer een hele mooie. Boeiend hoe je steeds weer nieuwe onderwerpen vindt om de kust op een andere manier in beeld te brengen. De dominante wolkenpartij bepaalt sterk de sfeer van de foto.
Prachtig alleen al van de wolken, en die masten zijn zeker "wolkenkrabbers" dan.
Mij stoort de ketting niet zo, ze onderstreept de dieptewerking wel wat al mocht ze een tikje korter geweest zijn ...
'k Weet niet of het mogelijk was die rode-witte ketting los te maken en even aan de kant te leggen?
Neen, die ketting kreeg ik er niet af......wel aangedacht hoor!
Heb er zo nog eentje gefotografeerd maar dan zonder ketting...waardoor je toch minder dieptegevoel krijgt...zal die morgen misschien eens uploaden.
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Die wolken aan zee blijven toch steeds een meerwaarde geven hoor..Knap weeral en die kettingen....Tja.IK zou ze ook proberen weg te poetsen.
Ok...heb ik voor jou gedaan...maar....ik heb die bewust uit de hoek laten komen...vond dat de foto daardoor meer diepte kreeg.
Weet niet wat jullie er nu van denken...zie het toch nog het liefst met ketting...!!
Na 127x heen & weer scrollen ... verkies ik toch de update , deze zonder ketting uit de hoek. Maar je kan voor beide indd. wel goeie argumenten vinden om je keuze te bapelen
The quickest way to make money at photography is to sell your camera
Na 127x heen & weer scrollen ... verkies ik toch de update , deze zonder ketting uit de hoek. Maar je kan voor beide indd. wel goeie argumenten vinden om je keuze te bepalen
Hoe bedoel je met...."wel goeie argumenten vinden om mijn keuze te bepalen"....heb ik dan geen goeie argument gegeven ivm dieptegevoel?
Heel, heel sterke compo ! Die drie masten, die het beeld heerlijk dragen, zijn top !!!
Sterk landschapje !
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment