Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Heel mooie beeldopbouw en sterke uitsnede !
Maar flink uitgegleden met de schuivertjes - de kleuren zijn onnatuurlijk...
Greetz, KAriboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Een heel mooi beeld dat nog meer tot zijn recht zou komen mocht het ietsje zachter zijn.
Nu lijken de contrasten en de kleuren te hard, misschien wat teveel verscherpt.
'k Heb het zelf eens in photoshop geprobeerd en met de bovenkant wat lichter, wat minder contrast en wat minder saturatie ziet het er naar mijn mening nog beter uit.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Dank jullie voor de reacties. Ik heb geen idee meer wat ik met deze foto heb gedaan want ik had problemen met kalibratie en de Lightroom catalog, ik ben de bewerking kwijt.
Ik ga het dit weekend eens opnieuw doen, hopelijk is het dan natuurlijker
Comment