Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe kan het ook anders de Teut....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hoe kan het ook anders de Teut....

Zo schoon heb ik het vandaag niet op foto gekregen. (Maar wij waren er dan ook pas toen de zon al boven de bomen stond. )
    Spijtig dat ik je niet meer ben tegengekomen. Het is daar echt prachtig!

Comment

Prachtig Pascal
      Groetjes
      Luc
      Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jurgenspictures Bekijk bericht
        Zo schoon heb ik het vandaag niet op foto gekregen. (Maar wij waren er dan ook pas toen de zon al boven de bomen stond. )
        Spijtig dat ik je niet meer ben tegengekomen. Het is daar echt prachtig!
        Sorry dat jou Pm me helemaal ontgaan was waarvoor mijn excuses. Hopelijk zien we elkaar nog eens.
        Het was inderdaad een mooie morgen
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Ik zal daar toch eens moeten naartoe gaan....maar dan moet ik wel heeeeel vroeg opstaan...pffff!!!
          Lig ook liever in mijn bedje en slaap ik wat langer uit.
          Maar dan mis ik idd het zalig sfeertje die jij hier hebt kunnen vastleggen....dikke pech voor mij!!!
          Gr Pascale
          Eerlijkheid duurt het langst!!
          Mijn website: http://www.degrafon.be/

Comment

Prachtige foto: subtiele sfeer en belichting!

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
            IK heb er een hele reeks dus maak jullie borst alvast maar nat...
            Waarom?
            Ik hoop voor u dat de volgende foto "anders" (of tis te zeggen (nog) beter) is. Want wat voor nut heeft het om "meer van hetzelfde" te plaatsen? Het zal de waarde van deze foto alleen maar doen dalen.

Ik zou gewoon de beste foto uit de reeks plaatsen hoor. Deze is goed en heeft kracht genoeg om op z'n eigen poten te staan zonder dat hij nog meer broertjes en zusjes nodig heeft. Just my 2 cents, bro!
            www.brunodyserinck.be
            https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
              Prachtige foto: subtiele sfeer en belichting!

Waarom?
              Ik hoop voor u dat de volgende foto "anders" (of tis te zeggen (nog) beter) is. Want wat voor nut heeft het om "meer van hetzelfde" te plaatsen? Het zal de waarde van deze foto alleen maar doen dalen.

Ik zou gewoon de beste foto uit de reeks plaatsen hoor. Deze is goed en heeft kracht genoeg om op z'n eigen poten te staan zonder dat hij nog meer broertjes en zusjes nodig heeft. Just my 2 cents, bro!
              Vinny wat ik bedoel is dat ik ze gewoon graag wil delen of het nu in sc is of in beoordeling maakt niet uit maar met de uitspraak maak je borst maar nat wil gewoon zeggen dat er zeker een paar extra gaan komen. Of ze beter zijn laat ik in het midden...ikzelf hou niet zo vast aan het idee om een beste foto als laatst te houden..
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

alle men moet minder beginnen te posten ? laat ze maar komen pascal, mooi in elk geval
                nikon coolpix s9100

Comment

Een ochtend als alle andere toch. En toch heb je van die wondermooie ochtenden, die niet
                  vragen om beschreven te worden, maar bezongen; zoals jij hier doet.

Comment

Heel sfeervol

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
                      alle men moet minder beginnen te posten ? laat ze maar komen pascal, mooi in elk geval
                      Minder van hetzelfde misschien wel. Als de kwaliteit van deze foto kan aangehouden worden, inderdaad, waarom niet.
                      Het lijkt een trend te worden om "series" te posten. Is één foto niet krachtig genoeg?

Probleem van veel posten is dat veelal de kwaliteit van het gebodene achteruit gaat. Zelfs al zijn het puike foto's, de verveling slaat snel toe.
                      Probeer het gewoon eens objectief, vanop afstand, te bekijken. Probeer andermans mening eens te begrijpen, in plaats van impulsieve reakties te posten.
                      www.brunodyserinck.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
                        Minder van hetzelfde misschien wel. Als de kwaliteit van deze foto kan aangehouden worden, inderdaad, waarom niet.
                        Het lijkt een trend te worden om "series" te posten. Is één foto niet krachtig genoeg?

Probleem van veel posten is dat veelal de kwaliteit van het gebodene achteruit gaat. Zelfs al zijn het puike foto's, de verveling slaat snel toe.
                        Probeer het gewoon eens objectief, vanop afstand, te bekijken. Probeer andermans mening eens te begrijpen, in plaats van impulsieve reakties te posten.
                        op mijn leeftijd reageert men niet meer impulsief, maar ik weet niet waar iemand het recht haalt om iemand een mening van al of niet posten op te willen dringen en zeker begrijp ik andermans mening, maar ik heb de indruk dat dit niet wederkerig is...
                        En er is toch niemand die ook maar iemand verplicht om posts te bekijken
                        nikon coolpix s9100

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
                          op mijn leeftijd reageert men niet meer impulsief, maar ik weet niet waar iemand het recht haalt om iemand een mening van al of niet posten op te willen dringen en zeker begrijp ik andermans mening, maar ik heb de indruk dat dit niet wederkerig is...
                          En er is toch niemand die ook maar iemand verplicht om posts te bekijken
                          Gelukkig maar dat niemand me verplicht om iemands z'n posts te bekijken.

Mag ik u er aan herinneren dat we in het forumonderdeel "showcase" zijn. Daar waar harde kritiek kan en mag. Mits we vriendelijk en beleefd zijn en geen persoonlijke aanvallen beginnen te starten. dus ja, ik heb het recht mijn mening te posten.
                          Deze mening is duidelijk goed en sportief onthaald door Pascal. En daar had ik het graag bij gelaten.

Ik wens Pascal z'n topic niet te bedoezelen met dit soort van replieken die weer een voorbeeld zijn van het commentaar leveren op iemand z'n commentaar.

Ik vraag graag aan de moderator van dienst om de commentaren die off-topic zijn te willen verwijderen. Verdwijnt daarmee mijn initiële reaktie, dan heb ik daar vrede mee.
                          Ik dank Pascal nogmaals voor zijn sportieve reaktie op mijn 'hardere' kritiek!
                          Last edited by Vinnydizzy; 23 oktober 2011, 13:16.
                          www.brunodyserinck.be

Comment

Komop hé manne...
                            Eddy das toch nie zo bedoeld van de Vinny...Ik weet goed goed wat hij bedoeld en jij ook maar je drukt het verkeerd uit...
                            Laten we de reactie beschouwen als "ik wou iets zeggen en het was zo niet bedoeld"
                            Maar het staat er wel...
                            En das niet erg want we mogen voorzichtig zeggen wat we denken zonder het een statement moet worden....

AMEN...

Iemand mee naar de Teut?
                            Mvg, Pascal,Schoonspikke
                            500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Working...
                            X