Een koude ochtend in de Breemeersen.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bosje
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Bosje
Weer een hele mooie, je voelt een beetje de kou.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Comment
-
de rijm spat van het schermThe quickest way to make money at photography is to sell your camera
Comment
-
Jij kan hier wel de kou voelen. Misschien de lucht iets meer verzadigen.vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
-
Je voelt zo de koude aan....maar toch ...het zonnetje geef me dan weer die warmte!
Mooi vastgelegd....misschien....weet het zo niet..maar zonder het takje hier op de voorgrond had het nog mooier geweest.
Gr Pascale
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk berichtJe voelt zo de koude aan....maar toch ...het zonnetje geef me dan weer die warmte!
Mooi vastgelegd....misschien....weet het zo niet..maar zonder het takje hier op de voorgrond had het nog mooier geweest.
Gr Pascale
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door mortierke Bekijk berichtZonder takje/distel zit ik nogal snel met een te lege voorgrond denk ik en 'k vond het zonlicht dat erop viel wel mooi en het zorgt voor wat diepte... maar misschien zet ik er nog wel eentje met een andere voorgrond
Ben benieuwd naar je andere foto's!
Gr Pascale
Comment
-
Mooie, perfect uitgevoerd, maar onderwerp is niet erg spannend
Comment
Comment