Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik had er mij iets heftigers bij voorgesteld als ik de titel zag... die vind ik dus niet echt geschikt voor deze foto. Maar ik vind het wel een mooie foto! En ik kijk ook wel uit naar het reeksje
Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij...... Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!
Misschien ziet het niet zo krachtig uit maar ik kan je verzekeren dat, waar ik stond, het toch heel indrukwekkend was. Meerdere malen stond ik met mijn laarzen onder water, bewoog mij niet om zo mijn evenwicht te vinden.
En natte voeten....zoals gewoonlijk maar ik vond het heerlijk om weer eens aan zee te kunnen zijn!!
Misschien ziet het niet zo krachtig uit maar ik kan je verzekeren dat, waar ik stond, het toch heel indrukwekkend was. Meerdere malen stond ik met mijn laarzen onder water, bewoog mij niet om zo mijn evenwicht te vinden.
En natte voeten....zoals gewoonlijk maar ik vond het heerlijk om weer eens aan zee te kunnen zijn!!
OK...mooi verhaal achteraf maar, maar omdat we niet weten op hoeveel milters er is geschoten, kunnen wij dat niet weten hè.
grt,bouk.
Comment