Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Oorspronkelijk geplaatst door aftertoucherBekijk bericht
bedankt voor de reacties,
ben het blenden nog niet meester dus oefening baart kunst
De foto is alvast mooi doortekend en scherp( ik kan de stenen in het gebouw tellen). De halo's vielen me nog zo direct niet op maar zijn na wat langer te kijken zichtbaar. Rome is ook niet in één dag gebouwd...dat blenden lukt na verloop van tijd beter en beter. En dan is deze opname nog net wat beter.
Oorspronkelijk geplaatst door aftertoucherBekijk bericht
ben het blenden nog niet meester dus oefening baart kunst
Kan zijn dat ik me vergis, maar was het uberhaupt nodig om verschillende belichtingen te blenden? Het contrast lijkt mij namelijk niet zo hoog..
Heb je de blend handmatig uitgevoerd in PS of liet je Photomatix het werk doen?
Kan zijn dat ik me vergis, maar was het uberhaupt nodig om verschillende belichtingen te blenden? Het contrast lijkt mij namelijk niet zo hoog..
Heb je de blend handmatig uitgevoerd in PS of liet je Photomatix het werk doen?
't fort staat er anders wel mooi op hoor
bedankt,
het was idd nodig om te gaan blenden want de wolken partij werd te licht bij een juiste belichting van de voorgrond.de blend is manueel in ps gedaan met de tutorial van Dama.
“The Earth is Art, The Photographer is only a Witness ”
Comment