Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mmmmm één van de mooiste uit de reeks ! Prachtig dat gouden licht !
Hier zou ik de voorgrond iets meer ingetogen houden... De hele bloemetjes zijn heel fel, en zij hebben ook een koudere kleur, het groen van het gras / onkruid is vrij hard en koud, en dan nog die palen die iets te veel aandacht vragen. Die linker zou ik nog zo laten, maar de rechter vooraan, en dat stompje tussen de twee zou ik zeker donkerder maken.
Ik denk dat je dan aan een toppertje komt ! Voor mij althans...
Hier zou ik de voorgrond iets meer ingetogen houden... De hele bloemetjes zijn heel fel, en zij hebben ook een koudere kleur, het groen van het gras / onkruid is vrij hard en koud, en dan nog die palen die iets te veel aandacht vragen. Die linker zou ik nog zo laten, maar de rechter vooraan, en dat stompje tussen de twee zou ik zeker donkerder maken.
Ik denk dat je dan aan een toppertje komt ! Voor mij althans...
Danny, 'k heb een update geprobeerd met jouw tips in het achterhoofd en 'k vind zelf ook wel dat het er beter uitziet zo. Bedankt dus
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Ben wel nieuwschierig: heb hem hem ook in een horizontale versie?
'k Heb hem ook in horizontale versie maar het gedeelte rechts van de wijngaarden is niet erg interessant en voegt eigenlijk niets toe aan de foto, daarom dat ik ook een reeks verticale opnames gemaakt heb en daar de voorkeur aan gegeven heb om af te werken en hier te plaatsen
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Comment