Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
de ochtend tegemoet
Collapse
X
-
-
Re: de ochtend tegemoet
lekker sfeertje hier.
scrollen is ook leuk, veranderd de opname per klikje.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtDat manneke staat juist met zijn hoofd in de horizon.
Twee verlichtingspalen te veel..
En drie eenden zijn beter...Vraag me niet waarom maar het is wel zo..
Pascal, volledig eens wat dat manneke betreft, in de grote versie kwam die door het kontrastverschil nog maar net los, na verkleinen net niet meer ...
ik had beter eerst de verkleinde versie eens goed bekeken
Wat de palen betreft ... is dat niet een beetje Belgisch ?
Eendjes zwemmen gewoonlijk per "tweetjes"bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Heel mooie kleuren, en de eendjes vormen ene goede eyecatcher.
Misschien kan je het contrast van da manneke nog wat verhogen ?
Die verlichtingspalen, tja, ze zijn typisch Belgisch, maar ik ervaar ze toch als storend in een landschap, en durf ze dan wel eens weg te clonen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtBedankt voor de reacties
Pascal, volledig eens wat dat manneke betreft, in de grote versie kwam die door het kontrastverschil nog maar net los, na verkleinen net niet meer ...
ik had beter eerst de verkleinde versie eens goed bekeken
Wat de palen betreft ... is dat niet een beetje Belgisch ?
Eendjes zwemmen gewoonlijk per "tweetjes"
Maar wat de eendjes betreft is het algemeen geweten dat onpare voorwerpen het meestal en ik zeg meestal beter doen dan de pare.... Moet je maar eens op letten ok.
Comment
-
-
Dat klopt van die onpare !
LOL, eigenlijk staat er nog een verlichtingspaal te weinig op
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtDie palen ja...ik weet het.
Maar wat de eendjes betreft is het algemeen geweten dat onpare voorwerpen het meestal en ik zeg meestal beter doen dan de pare.... Moet je maar eens op letten ok.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtDat klopt van die onpare !
klopt niet helemaal, dat regeltje ken ik wel maar ik had mijn geweer niet bij
en meer dan 7 is gewoon veel, dus vanaf 8 speelt dat regeltje niet meer
LOL, eigenlijk staat er nog een verlichtingspaal te weinig opbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddboke Bekijk berichtDe sluitertijd voor de voorgrond en de eendjes is voor mij een tikkel te traag en zou daarom opteren voor een panocrop tot net boven de eendjes.
Knappe ochtendsfeerbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
Toch wel een mooi beeld vind ik. De opmerkingen zijn leerrijk... ook voor mij
Comment
-
Al bij al, zonder muggenziften : een mooi sfeerbeeld
Die verlichtingspalen zijn evenwel ook een kleine doorn in mijn oog , maar...dat wist je al zeker'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
Vind het ook een mooi beeld..;straalt rust uit!
Tja...die paaltjes...is nu éénmaal zo en die man plakt idd te veel op de achtergrond...jammer.
Gr Pascale
Comment
-
Er zitten inderdaad nog wat kleine foutjes in qua compositie...maar ik vind de foto toch zeker de moeite waardCanon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/
Comment
Comment