Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wood ant's view

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wood ant's view

    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

  • #2
    Re: Wood ant's view

    Mooie paddo die wat verdwaalt in een landschap dat ik op die manier nu niet zo geweldig vind
    mijn gedacht hé ...
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: Wood ant's view

      't Is een specialeke en iets heel anders dan we van jou gewoon zijn.
      Ik snap je bedoeling en als je ervan uitgaat dat een mier bijziend is dan is het heel geslaagd. Trouwens als ik mijn bril afzet heb ik ongeveer hetzelfde zicht
      Wat het totaalbeeld betreft vind ik het onscherpe gedeelte toch wat te overheersend.
      vriendelijke groeten, Kurt
      Mijn foto's
      Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

      Comment


      • #4
        Re: Wood ant's view

        Ook een beetje dubbel gevoel hier. Ervan uitgaande dat dit een stack is. Heb je nog een foto waar BG geheel scherp is.
        Zou dat ook wel willen zien.
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: Wood ant's view

          Bedankt voor de reacties


          Dit is geen stack.
          Genomen op 20mm f11, maar de paddestoel zit op de korste scherpstelafstand van mijn 17/40. Was de bedoeling de achtergrond flou te houden, maar toch voldoende detail van de omgeving mee te geven.
          Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
          Ook een beetje dubbel gevoel hier. Ervan uitgaande dat dit een stack is. Heb je nog een foto waar BG geheel scherp is.
          Zou dat ook wel willen zien.
          www.damafoto.be
          Facebook Damafoto

          Comment


          • #6
            Re: Wood ant's view

            dit soort foto's kan ik wel even naar kijken! ik vind de relatief wijdse/verre achtergrond net een mooie toevoeging. Het onderwerp is hier de paddestoel, maar de foto geeft veel meer dan enkel een 'waarneming'. Het geeft dus meer om naar te kijken dan enkel de paddestoel wat ik bij dit onderwerp goed vind

            Comment


            • #7
              Re: Wood ant's view

              Voor mij mag de floue achtergrond wel.
              Enkel het licht kan misschien iets meer sfeer brengen.
              I put the sexy in dyslexia

              Comment


              • #8
                Re: Wood ant's view

                Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
                Bedankt voor de reacties


                Dit is geen stack.
                Genomen op 20mm f11, maar de paddestoel zit op de korste scherpstelafstand van mijn 17/40. Was de bedoeling de achtergrond flou te houden, maar toch voldoende detail van de omgeving mee te geven.
                Aha was er gemakshalve vanuit gegaan dat dit een stack was, aangezien je er al een aantal geplaatst had.
                Vind het dan toch wel knappe prestatie van de lens, toch lijkt me het wel gaaf om deze te stacken zodat BG geheel scherp is. ( Voor de volgende keer )
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment


                • #9
                  Re: Wood ant's view

                  eens iets anders
                  eos 600 d
                  lens 18-135 canon 10-22canon

                  Comment

                  Working...
                  X