Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Niettegenstaande ze regelmatig aan bod komt deze uitvoering blijf ik ze toch mooi vinden. Een ND filter had hier wellicht zijn functionaliteit bewezen.
Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Fantastisch licht en kleur, en mooi bewerkt ook! Je compositie geeft een mooie diepte, en het het stuk lucht waar de zon nog net door komt combineerd mooi met de schelpen (?) in de voorgrond. Het was mooi geweest als er toch nog iets van tekening zichtbaar zou zijn in dat felle stuk lucht.
De voorgrond is voor mij ook onnatuurlijk licht en fel. Van waar komt trouwens dat gele licht vooraan, daar waar de foto doet doorschijnen dat het een heel zwaar bewolkte lucht is, met enkel in de verte dat geel licht ?
Heel speciaal van kleur, maar daarom niet minder boeiend !
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Verdeling en inhoud is goed. De bovenste helft van de foto is realistisch....maar onderaan in beeld wringt er iets. Ik vermoed dat je de steen(blok) apart hebt geselecteerd en opgelicht(helderder gemaakt). De eerdere opmerkingen over de erg heldere voorgrond vind ik terecht.
Comment