het statief kwam hier goed van pas
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Gigit Waterfall
Collapse
X
-
-
Re: Gigit Waterfall
dit is ten absolute topper voor mij.
-
mooie plekkie en dito vastgelegd.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Absoluut TOP !!!
Kan er niks anders van zeggen. (nou, als het dan toch moet, misschien rechts een heel klein beetje oplichten maar dat is muggenziften)
Groeten, BertNikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
www.bertofotografie.be
Comment
-
-
Schitterend, hoop dat een badpak daar ook een optie wasWebsite http://www.kristofpattyn.be
a lotta canonstuff
Comment
-
mooie licht inval, kleuren en compo
Comment
-
Prachtig !
Goed gekozen sluitertijd ook
Het wit vooraan, daar zou ik wat meer detail proberen uithalen...
Comment
-
Lijkt wel een mini paradijsje. Heel mooi.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Tja...
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
-
Zal mijn eerlijke mening geven....
De compo wind ik niet sterk genoeg.Misschien had ik liever een horizontale gezien...
Kleuren,scherpte en contrast en schaduw speling zitten wel uitstekend en het effect van beweging zit juist goed.
Rechter gedeelte van die rots zit te weinig detail voor mij waardoor de foto smaller wordt om te kijken..
Deze partij wat oplichten zou zeker een verbetering zijn.
Puur persoonlijk dan.
Comment
-
Aan allen bedankt voor de reacties
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
Het wit vooraan, daar zou ik wat meer detail proberen uithalen...
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtZal mijn eerlijke mening geven....
De compo wind ik niet sterk genoeg.Misschien had ik liever een horizontale gezien...
Kleuren,scherpte en contrast en schaduw speling zitten wel uitstekend en het effect van beweging zit juist goed.
Rechter gedeelte van die rots zit te weinig detail voor mij waardoor de foto smaller wordt om te kijken..
Deze partij wat oplichten zou zeker een verbetering zijn.
Puur persoonlijk dan.
Mijn histogram vertoont nergens uitschieters. Echt over- of onderbelichting is er dus niet. Sommige hoekjes zijn nu eenmaal redelijk duister. Het was op dat moment aan het regenen en er was ook veel stuifwater van de waterval waar ik mee te kampen had. Dat zorgde voor een waas die ik er vooral in die donkere delen niet uit kreeg. Oplichten versterkt alleen het miseffect en voegt hier niks meer toe. Je mag het gerust proberen.
Ik gebruik geen belichtingsstacks gelijk jullie, al heb ik dat deze reis wel eens uitgeprobeerd (resultaat komt nog) maar niet hier want meestal werk ik mijn gevolg op de zenuwen als het te lang duurt...ik probeer de kerk in het midden te houden en hou mij meestal content met één RAWfile waar ik dan het maximum probeer uit te halen en bij deze foto vind ik dit het maximum.
Ah ja, een horizontale zat er niet in...geen plaats genoeg...ik stond al tegen een andere rotswand geplakt en verder kon ik op een smal bruggetje de poten van mijn statief niet meer open zetten."If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lin.vdb Bekijk berichtAan allen bedankt voor de reacties
Anticiperend had ik al beide bewerkingen gedaan vòòr ik de foto postte. Verder dan dit was het niet meer schoon. Het wit en het zwart werden alleen maar grijzer. Er kwam heus niet meer detail uit.
Mijn histogram vertoont nergens uitschieters. Echt over- of onderbelichting is er dus niet. Sommige hoekjes zijn nu eenmaal redelijk duister. Het was op dat moment aan het regenen en er was ook veel stuifwater van de waterval waar ik mee te kampen had. Dat zorgde voor een waas die ik er vooral in die donkere delen niet uit kreeg. Oplichten versterkt alleen het miseffect en voegt hier niks meer toe. Je mag het gerust proberen.
Ik gebruik geen belichtingsstacks gelijk jullie, al heb ik dat deze reis wel eens uitgeprobeerd (resultaat komt nog) maar niet hier want meestal werk ik mijn gevolg op de zenuwen als het te lang duurt...ik probeer de kerk in het midden te houden en hou mij meestal content met één RAWfile waar ik dan het maximum probeer uit te halen en bij deze foto vind ik dit het maximum.
Ah ja, een horizontale zat er niet in...geen plaats genoeg...ik stond al tegen een andere rotswand geplakt en verder kon ik op een smal bruggetje de poten van mijn statief niet meer open zetten.
Ik wil wel eens een poging doen hoor?
Comment
Comment