het werd weer een prachtige zonnige wandel dag
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Dreigend maar......
Collapse
X
-
Dreigend maar......
het werd weer een prachtige zonnige wandel dag
-
-
Re: Dreigend maar......
Wandelaars mogen/moeten erop! Ma misschein hadden ze beter naast elkaar gestaan (heb je natuurlijk niet in de hand)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door palac Bekijk berichtweerom heel mooi
maar persoonlijk liever zonder wandelaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Crapuleus Bekijk berichtWandelaars mogen/moeten erop! Ma misschein hadden ze beter naast elkaar gestaan (heb je natuurlijk niet in de hand)
groetjes
renske
Comment
-
-
"Groots" landschap ! De schaduw en het "kleine" hotel (en de wandelaar) zijn perfecte waardemeters om dit landschap in te schatten...
Knap landschap dit
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
Weer die mooie lichtinval op de rotsen.
Je hebt me hier al veel zin doen krijgen om volgend jaar ook weer de bergen in te trekken
Comment
-
allen bedankt vr de fijne en uiteenlopende reacties
Kurt, het is echt zalig ginder om te wandelen (of motorritten), er zijn nog meer mooie plaatsen maar vooral het weer in september, in die 4 keer dat we er geweest zijn, nog maar 1 dag wat minder weer gehad.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk berichtvolg ik, heel mooi
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Prachtig dit berglandlandschap weergegeven. Super.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Comment