Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
...huh? Lees een goed Dries..."..die ik probeer zo natuurgetrouw weer te geven..."
Dat wil dus zeggen dat ik hier ook een bewerking op gedaan heb..
Pascal,
Natuurgetrouw weergeven wil bij mij zeggen dat je het proberen weergegeven hebt gelijk je het zag. En dat gaat volgens mij niet samen met sterke bewerkingen.. Hiermee begrijp je ongetwijfeld mijn verwarring!
Natuurgetrouw weergeven wil bij mij zeggen dat je het proberen weergegeven hebt gelijk je het zag. En dat gaat volgens mij niet samen met sterke bewerkingen.. Hiermee begrijp je ongetwijfeld mijn verwarring!
-dit los van't feit dat ik het mooi vind-
Dries als ik tijd en zin heb dan zal ik de origineel eens posten..Zo sterk is deze bewerking nog niet eens...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
-dit los van't feit dat ik het mooi vind-
Dries we hebben het hier over twee beschikkende foto's blijkbaar.
Jij bedoelde die in sc en ik nog een andere in beoordeling die ik net voor deze poste.
Nu kan ik je allen maar gelijk geven omtrent de fel bewerkte in sc.
De andere in beoordeling Beams and trees bedoelde ik.
Dit neemt weer een misverstand weg..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Dries..Mijn excuses maar we wisten blijkbaar allebei niet over welke twee foto's bezig waren....
Ik blijf wel ja maar ga andere prioriteiten stellen eerst die niet met dit forum te maken hebben..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Comment