Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Prachtig gedaan, vind dit heel erg mooi.
Heb ze nog eens alle 2 vergeleken, Je 1e is echt een kunstwerk om te zien, maar deze vind ik er wel realisticher uitzien. Het zijn natuurlijk ook 2 compleet verschillende foto`s.
Prachtig gedaan, vind dit heel erg mooi.
Heb ze nog eens alle 2 vergeleken, Je 1e is echt een kunstwerk om te zien, maar deze vind ik er wel realisticher uitzien. Het zijn natuurlijk ook 2 compleet verschillende foto`s.
Inderdaad twee andere bewerkingen die ik toch zo natuurgetrouw mogelijk probeer weer te geven...
Ik zie het liefst foto's met een zonnige look en deze is ook later gemaakt dan de eerste ...op mijn terugweg draaide ik me terug en zag het..
Doe ik trouwens altijd op de terug weg..
Want dan zie je de dingen weer anders zoals ze waren...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Ik vind deze erg fijn om naar te kijken. De lichtval door het bladerdek is erg mooi, en ik vind de bewerking ook erg netjes uitgevoerd; het eindresultaat vind ik nog natuurlijk ogen. Mooie beeld opbouw en compositie ook.
Comment