Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Het bos lag er stralend bij zondagmorgen
Collapse
X
-
-
-
Re: Het bos lag er stralend bij zondagmorgen
Prachtig, met een hele natuurlijke uitstraling. Erg knap.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
-
Ja, enkel voor de zon en de lichtste delen tussen het gebladerte heb ik een 2e opname gemaakt. Niet dat het echt gestoord had, maar ik heb niet graag uitgebrande delen in mijn foto's... Dit is de perfectionist in mij...
Oorspronkelijk geplaatst door saintlambert Bekijk berichtHeel mooi! Is deze nu ook samengesteld uit verschillende foto's/belichtingen?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtJa, enkel voor de zon en de lichtste delen tussen het gebladerte heb ik een 2e opname gemaakt. Niet dat het echt gestoord had, maar ik heb niet graag uitgebrande delen in mijn foto's... Dit is de perfectionist in mij...
Bedankt, heb je pdf gedownload en ben er ook mee aan 't experimenteren... klik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtHet ziet er perfect uit. Misschien zelfs te perfect waardoor er iets (maar vraag me niet
wat) van de sfeer verloren gaat. Kan dat? Dat kan.
___
maar dat heb ik wel met meer opnamen hoor.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Weer een hele mooie, Danny!Fujifilm X-H1 - 16mm f/2.8 - 23mm f/2 - 35mm f/1.4 - 50mm f/2 - 90mm f/2 - 10-24mm f/4 - 18-55mm f/2,8-4 - 55-200mm f/3.5-4.8 - 18-135mm f/3,5-5,6
Fujifilm X100V - Sony RX100M3
Comment
-
Danny ik heb nu deze eens goed bekeken en weet dat je uiteindelijk voor de meest natuurlijke bewerkingen gaat...waar niets mis mee is..
Maar ik zie het liever wat meer en dat weet je maar al te goed...
Ieder zijn meug maar soms heeft een foto dat tikkeltje meer nodig om echt te knallen...
En dat is wat je met deze foto ook doen..
Ik wil je niet voor je kar stoten maar een klein beetje meer schaduw/highlights en saturatie en de nodige sfeer toevoegen bracht me op mijn versie....
Voorstanders en tegenstanders heb je altijd en we zijn er niet om elkaars werk te gaan afbreken of zelfs te gaan verbeteren maar dit gezegd zijnde..
Ik heb er eens aan gesleuteld en dit is mijn versie...
Als ik de link weg moet doen dan zeg je het maar...
Prachtige compo trouwens....
Klik...
Comment
-
-
hier heb je een prachtige compositie genomen, en de lichtinval maakt dit natuurlijk weer af, je krijgt gewoon zin om dit bos op te zoeken en er op uit te trekken
Comment
-
een mooi bos laat je ons hier zien Danny
krijg er zo zin in om er in te stappen en vele uren rond te wandelenGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
Comment