update
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
zicht vanop Falzaregopas + update
Collapse
X
-
zicht vanop Falzaregopas + update
update
-
-
Re: zicht vanop Falzaregopas
Vind dit een mooie hoor, onder andere omwille van die kronkelende weg.
Die wandelaars storen me helemaal niet, het helpt om alles in de juiste proportie te plaatsen.Fujifilm X-H1 - 16mm f/2.8 - 23mm f/2 - 35mm f/1.4 - 50mm f/2 - 90mm f/2 - 10-24mm f/4 - 18-55mm f/2,8-4 - 55-200mm f/3.5-4.8 - 18-135mm f/3,5-5,6
Fujifilm X100V - Sony RX100M3
Comment
-
Mooie compositie
Comment
-
ik vind jouw kleuren altijd zo mooi en naturel ogen... Je weet dat ik een "natuur"mens ben he ?
De compo vind ik iets minder geslaagd, te veel wolken in verhouding met dit prachtige landschap.
Ik ben geen cropper, maar zou hier toch zeker de helft van de lucht weghalen en dan een pano overhouden.
Comment
-
Prachtig landschap knap weten vast te leggen. Zou alleen iets meer van de onderkant willen zien, tot net onder de bomen.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtZou alleen iets meer van de onderkant willen zien, tot net onder de bomen."If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mich_ Bekijk berichtMooie contrasten in deze foto; donker/licht, witte/dreigende wolken.
Enig minpuntje vind ik de wandelaars die nogal hard opvallen eenmaal ik ze opgemerkt had.
de personen er bij gelaten om de verhouding weer te geven, hoe immens die rotsen wel zijn
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtPrachtig landschap knap weten vast te leggen. Zou alleen iets meer van de onderkant willen zien, tot net onder de bomen.
had spijtig genoeg niet veel keuze, er waren nogal veel storende elementen, straat, motorrijders (staan we soms ook wel tussen), ..... teveel om weg te werken
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtik vind jouw kleuren altijd zo mooi en naturel ogen... Je weet dat ik een "natuur"mens ben he ?
De compo vind ik iets minder geslaagd, te veel wolken in verhouding met dit prachtige landschap.
Ik ben geen cropper, maar zou hier toch zeker de helft van de lucht weghalen en dan een pano overhouden.
heb eens een crop versie geplaatst, doe het eigenlijk ook niet graag.
wat is het verdict
Comment
-
Beter, maar je bent "voorzichtig" geweest ! Ik had er nog een cm of 2 afgedaan, maar het is al veeeel beter
Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk bericht...wat is het verdict
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtBeter, maar je bent "voorzichtig" geweest ! Ik had er nog een cm of 2 afgedaan, maar het is al veeeel beter
allen bedankt vr jullie toffe reacties
Comment
-
Re: zicht vanop Falzaregopas + update
ben wel een cropper, maar ga hier toch voor de eerste.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Re: zicht vanop Falzaregopas + update
De mannekes zijn hier harmonischer geplaatst dan in de vorige
gr,
Comment
Comment