Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mistig in het bos.... + update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Mistig in het bos...

Je update vind ik er beter uitzien, toch wat natuurlijker.
    WEBSITE | WORKSHOPS | FACEBOOK

Comment

Re: Mistig in het bos...

mooie foto, zonder twijfel
      "PartyShotZ.be : Photography is my passion, mastering my sight and vision on the world and every living being upon it."

Comment

Re: Mistig in het bos.... + update

schoontje
        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

In de update mis ik een beetje de warmte die het origineel wel heeft, en ik vind die warme bewerking juist zoveel sfeer creëren die de foto voor mij een topplaat maakt.
          Maw het origineel dus voor mij
          vriendelijke groeten, Kurt
          Mijn foto's
          Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

Comment

Pascal, bedankt voor de tijd en moeite die je nam om een update te plaatsen.

Het is jouw foto en jouw kijk op een mistige ochtend in het bos, en die hoef je voor mijn schoon ogen niet te veranderen.

Je verwacht een mening, ik zal die geven, zonder je weer voor de borst te willen stoten.

Ik blijf eerlijk en zal ook nu niet zeggen dat ik het goed vind als het niet zo is.

De kleuren zijn nu weg uit de beams, wat het al veel realistischer maakt.
            Maar de kleuren over het hele landschap zijn nog veel te verzadigd. 'K Zal er maar voor de zekerheid bijzeggen "naar mijn smaak", "dit is geen statement".

Een bos 's morgens vroeg is donker en ingetogen van kleuren, zeker als je ziet hoeveel moeite de zon moet doen om er door te breken. Ik was vorig weekend toevallig ook veel in de bossen, dus ik weet hoe het eruit zag.

Maar dit blijft jouw kijk, en daar heb ik niks aan te zeggen. Jij ziet jet graag, alsook de meesten hier aan de comments te zien. Dan ben ik het die tegen de stroom vaart, niet jij, dus ook geen reden om weg te blijven. ;-)
            www.damafoto.be
            Facebook Damafoto

Comment

Knap die sfeer Pascal

Comment

Working...
              X