Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Hier kan ik echt van genieten
Een samengaan van schitterende fotografie en perfecte nabewerking met een sprookjesachtig mooie foto als resultaat.
't Is er eentje voor het grote boek als je het mij vraagt
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
[QUOTE=schoonSpikke;3290302]Danny kijk vandaag eens in de hof dan zie je ongeveer hoe het origineel eruit ziet. Dat wil niet zeggen dat ik hem minder vind als deze maar ik hou nu eenmaal van wat meer en ook een beetje mijn kenmerk. Ik ben pas terug bezig en ga in de toekomst proberen deze lijn verder te zetten...
Die 300 bevalt me beter...
Last edited by Jacobs Pascal; 3 oktober 2011, 20:47.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Er is niks mis met de 300D ! Zal je zeker nog veel plezier aan beleven...
Heb de HOF-plaat gezien waar je naar verwijst, maar dit is dan weer het andere extreme uiterste.
Die kleuren van de stralen die van wit over geel naar oranje gaan, hebben niks meer met de realiteit te maken.
Er zit zelfs felgeel in de lucht tussen het gebladerte, vlekken die echt aantonen dat er serieus geshopped is.
Een sausje erover kan gerust, maar ik smaak ook nog graag iets van het gerecht... Met alle respect voor jou en je kunnen, want ik zou begot niet weten hoe die kleuren er in te krijgen (zal wel een NIK-filter zijn denk ik ?)...
Eerder iets voor jouw extreme-PS-topic vind ik
Positief vind ik dat je er wel consequent in bent, en het een stijlkenmerk geworden is...
Op een paar zwakke momenten na, waar je dan helemaal niks bewerkte.
Ik geniet er zeker van dat je er plezier aan beleeft, en dat druipt ook van de foto's...
Het is dat wat telt, niet wat een ander ervan vindt...
Ik heb er ook eentje geplaatst die ik zondagmorgen nam... Dit is hoe ik een natuurlijk landschap zie... Benieuwd wat jij ervan vindt.
Ik ga de link hier niet in jouw topic plaatsen, maar je weet hem wel te vinden ("Het bos lag er stralend bij zondagmorgen").
Gelukkig zijn er verschillende smaken en meningen, wat het hier zo spannend en boeiend maakt
Ik vrees nu wel heel wat kritiek te krijgen, maar ik kan er tegen... shoot !
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Danny kijk vandaag eens in de hof dan zie je ongeveer hoe het origineel eruit ziet. Dat wil niet zeggen dat ik hem minder vind als deze maar ik hou nu eenmaal van wat meer en ook een beetje mijn kenmerk. Ik ben pas terug bezig en ga in de toekomst proberen deze lijn verder te zetten...
Die 300 bevalt me beter...
een hele mooie pascal
het was inderdaad heel mooi weer om prachtige plaatjes te schieten afgelopen week
maar dat is nu weer voorbij
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Er is niks mis met de 300D ! Zal je zeker nog veel plezier aan beleven...
Heb de HOF-plaat gezien waar je naar verwijst, maar dit is dan weer het andere extreme uiterste.
Die kleuren van de stralen die van wit over geel naar oranje gaan, hebben niks meer met de realiteit te maken.
Er zit zelfs felgeel in de lucht tussen het gebladerte, vlekken die echt aantonen dat er serieus geshopped is.
Een sausje erover kan gerust, maar ik smaak ook nog graag iets van het gerecht... Met alle respect voor jou en je kunnen, want ik zou begot niet weten hoe die kleuren er in te krijgen (zal wel een NIK-filter zijn denk ik ?)...
Eerder iets voor jouw extreme-PS-topic vind ik
Positief vind ik dat je er wel consequent in bent, en het een stijlkenmerk geworden is...
Op een paar zwakke momenten na, waar je dan helemaal niks bewerkte.
Ik geniet er zeker van dat je er plezier aan beleeft, en dat druipt ook van de foto's...
Het is dat wat telt, niet wat een ander ervan vindt...
Ik heb er ook eentje geplaatst die ik zondagmorgen nam... Dit is hoe ik een natuurlijk landschap zie... Benieuwd wat jij ervan vindt.
Ik ga de link hier niet in jouw topic plaatsen, maar je weet hem wel te vinden ("Het bos lag er stralend bij zondagmorgen").
Gelukkig zijn er verschillende smaken en meningen, wat het hier zo spannend en boeiend maakt
Ik vrees nu wel heel wat kritiek te krijgen, maar ik kan er tegen... shoot !
Heb een update geplaatst...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment