Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mistig in het bos.... + update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Mistig in het bos...

Mooie plaat Pascal!

gr.ron.
    http://exhi-fotografie.nl

Comment

voor mij is ie geslaagd
      groetjes Ingrid

Comment

Ow jee, je bent echt een master in photoshoppen !

Prachtig licht gevangen, met mooie compo ook.

De kleurtjes zijn sprookjesachtig onwezenlijk, en zou dus heel mooi staan in een sprookjesboek.

Ik heb zo'n bruin vermoeden dat ik de onbewerkte versie echt heel goed zou vinden.
        www.damafoto.be
        Facebook Damafoto

Comment

Hier kan ik echt van genieten
          Een samengaan van schitterende fotografie en perfecte nabewerking met een sprookjesachtig mooie foto als resultaat.
          't Is er eentje voor het grote boek als je het mij vraagt
          vriendelijke groeten, Kurt
          Mijn foto's
          Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

Comment

Amai nog nie...das ne knappe, mag bij mij aan de muur en daar hangt nog niets...omdat ik nog niets gevonden had... Tot nu toe
            nikon coolpix s9100

Comment

knappe plaat !
              Ivan
              http://www.henderix.be

Comment

[QUOTE=schoonSpikke;3290302]Danny kijk vandaag eens in de hof dan zie je ongeveer hoe het origineel eruit ziet. Dat wil niet zeggen dat ik hem minder vind als deze maar ik hou nu eenmaal van wat meer en ook een beetje mijn kenmerk. Ik ben pas terug bezig en ga in de toekomst proberen deze lijn verder te zetten...
                Die 300 bevalt me beter...
                Last edited by Jacobs Pascal; 3 oktober 2011, 20:47.
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                Als je schiet..schiet dan raak!
                500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Er is niks mis met de 300D ! Zal je zeker nog veel plezier aan beleven...

Heb de HOF-plaat gezien waar je naar verwijst, maar dit is dan weer het andere extreme uiterste.
                  Die kleuren van de stralen die van wit over geel naar oranje gaan, hebben niks meer met de realiteit te maken.
                  Er zit zelfs felgeel in de lucht tussen het gebladerte, vlekken die echt aantonen dat er serieus geshopped is.
                  Een sausje erover kan gerust, maar ik smaak ook nog graag iets van het gerecht... Met alle respect voor jou en je kunnen, want ik zou begot niet weten hoe die kleuren er in te krijgen (zal wel een NIK-filter zijn denk ik ?)...
                  Eerder iets voor jouw extreme-PS-topic vind ik

Positief vind ik dat je er wel consequent in bent, en het een stijlkenmerk geworden is...
                  Op een paar zwakke momenten na, waar je dan helemaal niks bewerkte.
                  Ik geniet er zeker van dat je er plezier aan beleeft, en dat druipt ook van de foto's...
                  Het is dat wat telt, niet wat een ander ervan vindt...

Ik heb er ook eentje geplaatst die ik zondagmorgen nam... Dit is hoe ik een natuurlijk landschap zie... Benieuwd wat jij ervan vindt.
                  Ik ga de link hier niet in jouw topic plaatsen, maar je weet hem wel te vinden ("Het bos lag er stralend bij zondagmorgen").

Gelukkig zijn er verschillende smaken en meningen, wat het hier zo spannend en boeiend maakt

Ik vrees nu wel heel wat kritiek te krijgen, maar ik kan er tegen... shoot !

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                  Danny kijk vandaag eens in de hof dan zie je ongeveer hoe het origineel eruit ziet. Dat wil niet zeggen dat ik hem minder vind als deze maar ik hou nu eenmaal van wat meer en ook een beetje mijn kenmerk. Ik ben pas terug bezig en ga in de toekomst proberen deze lijn verder te zetten...
                  Die 300 bevalt me beter...
                  Last edited by Dama; 4 oktober 2011, 01:16.
                  www.damafoto.be
                  Facebook Damafoto

Comment

mooie plaat Pascal!
                    wat is er trouwens gebeurd met die 1DS???
                    Visit: http://forum.belgiumdigital.com/f10/...ge-470563.html

Comment

Stralend alweer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Gruythuysen Bekijk bericht
                        mooie plaat Pascal!
                        wat is er trouwens gebeurd met die 1DS???
                        Sluiter kapot...
                        Mvg, Pascal,Schoonspikke
                        500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

adembenemend mooi

Comment

een hele mooie pascal
                            het was inderdaad heel mooi weer om prachtige plaatjes te schieten afgelopen week
                            maar dat is nu weer voorbij
                            Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                            Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
                              Er is niks mis met de 300D ! Zal je zeker nog veel plezier aan beleven...

Heb de HOF-plaat gezien waar je naar verwijst, maar dit is dan weer het andere extreme uiterste.
                              Die kleuren van de stralen die van wit over geel naar oranje gaan, hebben niks meer met de realiteit te maken.
                              Er zit zelfs felgeel in de lucht tussen het gebladerte, vlekken die echt aantonen dat er serieus geshopped is.
                              Een sausje erover kan gerust, maar ik smaak ook nog graag iets van het gerecht... Met alle respect voor jou en je kunnen, want ik zou begot niet weten hoe die kleuren er in te krijgen (zal wel een NIK-filter zijn denk ik ?)...
                              Eerder iets voor jouw extreme-PS-topic vind ik

Positief vind ik dat je er wel consequent in bent, en het een stijlkenmerk geworden is...
                              Op een paar zwakke momenten na, waar je dan helemaal niks bewerkte.
                              Ik geniet er zeker van dat je er plezier aan beleeft, en dat druipt ook van de foto's...
                              Het is dat wat telt, niet wat een ander ervan vindt...

Ik heb er ook eentje geplaatst die ik zondagmorgen nam... Dit is hoe ik een natuurlijk landschap zie... Benieuwd wat jij ervan vindt.
                              Ik ga de link hier niet in jouw topic plaatsen, maar je weet hem wel te vinden ("Het bos lag er stralend bij zondagmorgen").

Gelukkig zijn er verschillende smaken en meningen, wat het hier zo spannend en boeiend maakt

Ik vrees nu wel heel wat kritiek te krijgen, maar ik kan er tegen... shoot !
                              Heb een update geplaatst...
                              Mvg, Pascal,Schoonspikke
                              500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Re: Mistig in het bos.... + update

gewoon wow !

grt
                                steve

Comment

Working...
                                X