Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heel speciaal Maar zoals nog gesteld wat meer ruimte en voor mij ook wat meer detail/oplichitng in de donkere partijen. Ik denk als je deze print de donkere partijen dichtlopen, het heeft wat grafisch op deze manier. Maar ik zou ook blij zijn met deze foto.
had wel wat meer info/detail in de bomen willen zien.
vindt ook de afscheiding, oever weerspiegeling niet zichtbaar genoeg.
maar de Horn zelf staat er goed op.
maar als totaal plaatje niet zo geslaagd.
grt,bouk.
Ik vind dit een hele mooie maar met een paar bedenkingen.
De bomen vind ik op zich voldoende detail hebben maar ik vind ze een beetje te overheersend in beeld gebracht.
Het onderwerp is de Matterhorn dus verdient die om met alle aandacht weg te lopen, zeker met dat hele mooie licht erop. De weerspiegeling had inderdaad iets ruimer gemogen, daarom denk ik dat de keuze voor een verticaal formaat beter zou zijn geweest.
Dan had je ook de bomen niet zo dominant in beeld en had je denk ik een betere dieptewerking gehad.
Maar het blijft hoe dan ook een hele mooie Matterhorn foto waarvoor ik met plezier zo vroeg zou opstaan mocht ik er in de buurt zijn
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Comment