Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
...en daarom zou ik hem croppen tot net onder die bovenste wolk zodat die diepte lijn naar 1 punt toe loopt. Tip
Mooi hoor
Een stap vooruit zodat de paaltjes er niet op stonden en iets lager standpunt kwam misschien op hetzelfde ongeveer neer ?
en dan hou je geen exotisch formaat over
Positie van de rode plant goed gekozen
De lijnen leiden je mooi in de diepte
Mooie natuurlijke kleuren en wolken
De suggestie van Pascal kan ik wel bijtreden
Groetjes chrit.
Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.
Mooi hoor
Een stap vooruit zodat de paaltjes er niet op stonden en iets lager standpunt kwam misschien op hetzelfde ongeveer neer ?
en dan hou je geen exotisch formaat over
'k Heb het een aantal keer ter plaatse geprobeerd zonder de paaltjes maar dan komen de draden/kabels tussen de paaltjes nogal prominent in beeld.
Misschien maak ik nog één van die foto's af om hier te plaatsen
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Comment