Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik weet het zo niet. Deze foto is opgedeeld in 2 soorten landschappen. Een rotsige voorgrond met een heerlijke sfeervolle achtergrond wat ik het sterkste vind aan de opname.
Ik zou daarom de voorgrond daarom ook minder prominent in beeld brengen door hem wat donkerder te maken.
Het is het proberen waard vind ik
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Prachtig !!! Wel opletten met die witte randjes rond de stenen. Geen idee of het door het oplichten (selectiemasker) van de stenen komt, dan wel door de verscherping... ik gok op het eerste.
Een absoluut zalige prent die in mijn ogen alles heeft; mooie lijnen die je verder het beeld in leiden, zachte kleuren, mooie voorgrond en bakken sfeer. Love it
Prachtig !!! Wel opletten met die witte randjes rond de stenen. Geen idee of het door het oplichten (selectiemasker) van de stenen komt, dan wel door de verscherping... ik gok op het eerste.
Ik denk dat het door de verscherping komt, ik zal morgen eens proberen dit te verzachten.
Bedankt voor de opmerking, had ik uiteraard weer niet zelf opgemerkt.....'k moet toch nog veel leren zenne ;-)
Gr.
Heel sfeervol deze.
Misschien zijn de stenen wat dominant maar aan de andere kant zorgen ze wel voor een goeie dieptewerking.
Voor mij is deze heel goed
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Ik denk dat het door de verscherping komt, ik zal morgen eens proberen dit te verzachten.
Bedankt voor de opmerking, had ik uiteraard weer niet zelf opgemerkt.....'k moet toch nog veel leren zenne ;-)
Gr.
Hé Danny,
Tja...het minste dat ik nu verder ga met verscherping krijg ik terug witte streepjes, misschien doe ik het wel fout. Ik heb natuurlijk weeral de fout gemaakt om niet in Raw te fotograferen :-(
Een tipje misschien?
Gr.
Comment