Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
wees blij met uw mooie foto!!
wijwaren daar ookdit jaar en na een uur hebben we het opgegeveen van de regen, water stroomde in de straatje naar beneden
Fotos bij avondlicht vind ik meestal mooi, maar jou foto is toch wat hard en vlak verlicht, wat ik minder vind. Het ziet er eigenlijk meer uit als midden op de dag...
zou een stuk van de lucht afhalen.
de lucht is zo wie niet mooi, het wit van de wolken is te blauw.
grt,bouk.
Vind ik ook.
Misschien de lucht wat meer doordrukken..contrastrijker maken....zou hier niet mis staan met het gebouw...
Anders wel mooi vastgelegd!
Gr Pascale
Je hebt in ieder geval een mooie, scherpe en naturelle foto.
Toch zou ik deze, mocht de mogelijkheid er geweest zijn, een stuk later genomen hebben. Het licht is namelijk nog te hard.
Je hebt in ieder geval een mooie, scherpe en naturelle foto.
Toch zou ik deze, mocht de mogelijkheid er geweest zijn, een stuk later genomen hebben. Het licht is namelijk nog te hard.
Ik volg hier wel. Toen ik de titel las verwachte ik ook een warmer licht.
Comment