Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pink

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Pink

Spijt me hoor... maar een foto die zoveel keer upgedate is??? Is dit nog showcase dan?

Het jammere is dat de meeste opmerkingen op niets meer slaan.
    www.brunodyserinck.be
    https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Je laatste update is ook de beste... Uiteindelijk ben je tot de beste "postprocessing" gekomen. Altijd een moeilijke keuze !
      Dit knap beeld...
      ... draagt prachtig licht in zich ! Het is voldoende sterk en draagt voldoende kleur in zich. Dus de extra "boost" was (achteraf bekeken) niet nodig...
      Laat maar komen...
      Greetz, Kariboe
      * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
      Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Ik volg voor een volle 100%
        Oorspronkelijk geplaatst door Marsel van Oosten Bekijk bericht
        Ik beperk mij even tot de laatste update. Kleurtjes zien er allemaal prima uit, compositie ook, maar wat ik jammer vind is het water in de voorgrond. Het zou zoveel mooier zijn als je daar dezelfde kleuren in zou zien reflecteren als in de lucht. Met een polarisatiefilter kun je de lichtreflectie van het water beïnvloeden en zodoende de kleuring ervan. Over het algemeen zijn reflecties in het water donkerder dan de lucht zelf, en hier zie je het tegenovergestelde. Meer kleur in het water in de voorgrond had diezelfde voorgrond meer verbonden met de achtergrond, en dat had mijns inziens een sterkere foto opgeleverd.
        www.damafoto.be
        Facebook Damafoto

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
          Je laatste update is ook de beste... Uiteindelijk ben je tot de beste "postprocessing" gekomen. Altijd een moeilijke keuze !
          Dit knap beeld...
          ... draagt prachtig licht in zich ! Het is voldoende sterk en draagt voldoende kleur in zich. Dus de extra "boost" was (achteraf bekeken) niet nodig...
          Laat maar komen...
          Greetz, Kariboe
          Zo is dat.
          Marcel zijn tip meegenomen
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Working...
          X