Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Delicate Arch
Collapse
X
-
Delicate Arch
Labels: Geen
-
-
Re: Delicate Arch
Een mooie foto.
De bewerking.....is een kwestie van smaak.
Ik denk zelf dat de foto mooi genoeg is zonder deze bewerking.
gr.ron.
-
Oorspronkelijk geplaatst door exhi Bekijk berichtEen mooie foto.
De bewerking.....is een kwestie van smaak.
Ik denk zelf dat de foto mooi genoeg is zonder deze bewerking.
gr.ron.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk berichtIk volg je hierin volledig. De kleuren vind ik niet mooi...
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
-
-
Thanx
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtIk zeg niets meer
Comment
-
-
Ik sluit mij aan bij mijn voorgangers. Met het standpunt is niets mis, de bewerking spreekt mij niet zo aan. Verder vind ik de perspectivische vertekening van DA hier niets toevoegen - ik zou dat proberen te corrigeren.
In december geef ik een workshop in Arches NP, en DA staat uiteraard op het programma. Heb je nog andere standpunten uitgeprobeerd? Het valt niet mee om hier iets origineels te schieten, maar dat vind ik zelf juist altijd de uitdaging.Marsel van Oosten | Squiver Fotoreizen & Workshops
Alaska | IJsland | Japan | Namibië | Spanje | Turkije | Zambia | Zuid-Afrika
Comment
-
Comp en standpunt is hier toch wel goed hoor...de kleuren zeggen mij niet zo veel...liever natuurlijk.
Gr Pascale
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marsel van Oosten Bekijk berichtperspectivische vertekening van DA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter_73 Bekijk berichtwat bedoel je hiermee?Marsel van Oosten | Squiver Fotoreizen & Workshops
Alaska | IJsland | Japan | Namibië | Spanje | Turkije | Zambia | Zuid-Afrika
Comment
Comment